Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Flotte rom. Husk å be om rom mor sjøen. Hadde ei fin natt på dette hotellet. Kan godt bruke det igjen, men jeg kommer ikke til å spise er. Siden jeg kom ganske sent prøvde jeg meg på litt lett middag. Det var ikke godt. Det er mange gode spisesteder i nærområdet. Men rommene på hotellet er fine. Frokosten litt kjedelig.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 915RitaK
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Kjære 915RitaK!
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din hyggelige tilbakemelding.
Det er godt å se at du likte utsikten og rommet, men leit at ikke maten falt i smak.
Kontakt meg gjerne med litt mer utfyllende informasjon, så skal vi nok få rettet opp det som ikke opplevdes bra.

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Helt ok hotell som ligger fem minutters gangavstand fra Fiskebryggen og Torgallmenningen. Fine nyoppussede rom med det man trenger. Service bra og standard frokost. Kom, sov, spis frokost, check ut og glem hvordan hotellet var. Men da har det vel gjort nytten.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Kjære Oivind_oivind!
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er hyggelig å se at du var fornøyd med rom og service, og vi tar gjerne innspill på hvordan vi kan bli bedre.
Ønsker deg et riktig godt nyttår!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Store rom. (Stort dobbel standar rom)
God frokost.
Ligger rett ved sjøen. Perfekt på sommeren.
Ligger i gå avstand til alt. Ca.5 minutter gåavstand til zakkeriasbryggen.
Ingen nattesstøy fra natteliv som jeg kan huske.

Det eneste som er å trekke ned på er at ved selve inngangen til hotellet ligger over veien fra en eller 2 litt slitte gamle bygninger som gjør det Minde hyggelig, men det glemmes når man går inn i den pene resepsjonen og den koslige matsalen med brygge rett på sjøen som har utsikt over hele bryggen, vakkert! Og rommene er store og rene og sengene har god komfort
De har ikke den største frokost bufféen men godt utvalg like vell, og viktigst av alt så var maten fersk og god vi sover gjerne flere netter her.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, marie k
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære marie k!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss.
Det er så hyggelig å se at du var godt fornøyd med oppholdet, og at du godt kunne tenke deg å komme tilbake.
Du oppsummerer jo veldig fint våre fordeler, så det setter vi stor pris på.
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.

Anmeldt 12. november 2018

Hotell Admiral ligger midt i sentrum av Bergen. Har du planer om en sosial og aktiv helg i Bergen vil jeg definitivt anbefale hotellet. Servicen er strålende, rommene fine og beliggenheten perfekt. Det eneste som trekker ned er restauranten - maten var bare helt ok. Ikke vondt, på ingen måte, men ikke akkurat noe å skrive hjem om... Men dersom man er i Bergen for en helg burde man uansett ikke kaste bort kvelden på å spise middag på hotellet! Kos deg med hotellfrokosten (som er helt ok og som man forventer av hotell - standard) og nyt beliggenheten hotellet har!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Matglad1987
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Meander38144164128!
Tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Jeg er lei for å se at dere ikke var helt fornøyde med maten, da vi ellers pleier å få svært gode tilbakemeldinger på vår restaurant.
Takk for at dere anbefaler oss til andre, og vi håper å få gleden av å se dere snart tilbake hos oss.

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet er sentralt, fin lobby, svært imøtekommende og hyggelig betjening. Rommene er passe størrelse, men svært koselige. Fin atmosfære alt i alt. Anbefales virkelig. Du kan aldri gå feil med Clarion!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Iselin W
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Iselin W!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Så kjekt å lese at du var godt fornøyd med oppholdet, og ikke minst med god service.
Vi håper å se deg snart tilbake hos oss.