TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Strøkent rom, flott bad med fullt trykk i en deilig dusj. Fantastisk stille. Super frokost, med ingefærshot som prikken over i-en. Super beliggenhet i kanten av Vågen. Opplagt valg også ved neste besøk

Takk, 557arnek
Renate Christin G, Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei 557arnek

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en fantastisk tilbakemelding.
Det gleder oss stort å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss.

Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Hilsen
Renate Gangdal
Hotel Manager

Anmeldt 14. oktober 2019

Med 50 - 60 døgn på hotell har jeg opplevd ett og annet, og hadde vel normale forventninger for helgen. De forsvant helt til vi kom inn på rommet som rett og slett var skittent og veldig dårlig vasket. Da det vennlig ble spurt om de kunne vaske ble vi heller flyttet til et mindre rom som var like dårlig vasket på badet, speil og vinduer. I tillegg lå det et par illeluktende sokker liggende på rommet etter sist gjest. Ganske usjarmerende

Servicen er middels og lite engasjert og det oppleves ikke som at Choice kulturen sitter helt i veggene.

Frokosten er Ok, men alt i alt en passe opplevelse.

Vi hadde forventet mer engasjement når det først har gått feil, og dessverre tror jeg nok ikke vi kommer tilbake. Siden Bergen har mer å by på av hotell er andre alternativ som er mer verdt å besøke.

Så alt i alt - skuffende levert Clarion.

1  Takk, LillebrorF
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Snakk om service!! Fikk sjekke inn tidlig gratis, enda jeg kom i 11-tiden. Rommet var av grei størrelse og senga var nydelig!! En av de beste jeg har ligget i. Senga har både en diger hotellpute og en mindre, altså noe for enhver smak. Supert med minibar på rommet slik at man kan holde drikke kjølig. Badet var greit. Fint innredet med mørke fliser. Hånddusjen vridde seg hele tiden mens man dusjet, men stort pluss for hylle i dusjen. Det er også et pluss at det er Rituals-produkter på badet.
Frokosten er i en egen klasse. Noe av det beste jeg har smakt! Masse å velge mellom av brød, pålegg, drikke, kaffebrød, frukt, egg, kornblandinger mm. Opplevde heller ingen problemer med å finne bord. Bordene ble raskt ryddet når gjestene forlot dem.
Hotellobbyen er stor ,men likevel koselig. Pluss for sitteområde utenfor hotellet.
Hotellet ligger i gåavstand til butikker, restauranter, Bryggen, Fisketorget mm.
Her bor jeg gjerne igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, RB844
Anmeldt 6. oktober 2019

Hyggelig personale i resepsjon og ved frokost. lobby, bar og restaurant ser bra ut.
Frokost kjedelig, har potensiale der i forhold til konkurrenter.
Rommet var veldig skittent på grunn av dårlig renhold og rommet begynte å bli slitt.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, A K
Anmeldt 28. august 2019

Bodde her en natt på jobbreise. Hotellet ligger flott til, sentralt i byen og nede ved vannkanten. Rommet var pent og moderne, gode senger og moderne bad. Vil fremheve frokosten, serverte ferskpresset juice og energishots, mye frukt og grønt. Og egg og bacon :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, KennethEek