TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

En natt her i forbindelse med jobb. Bra rom. Fint bad. Hyggelig folk i resepsjonen. Frokosten helt grei. Stille og rolig hotell. Beliggenheten er også bra. Ikke for nærme sentrum og bryggen, men akkurat passe gåtur fra bryggen og torvalmenningen, bybanen.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 179toma
Renate Christin G, Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei 179toma,

Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Sikkelig fint rom, stort bad. Men ikkje det reinaste rommet.
Godt utvalg på frokost, men heller ikkje den beste eg har fått på hotell.
Senga var god, fin utsikt på den lille balkongen.
«Minimum 200 tegn»

Takk, Expedition817363

Hei Expedition817363,

Tusen takk for en god og nyttig tilbakemelding. Vi skal ta tak i de punktene du nevner :-) .

Hjertelig velkommen tilbake ti Clarion Hotel Admiral.

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Strøkent rom, flott bad med fullt trykk i en deilig dusj. Fantastisk stille. Super frokost, med ingefærshot som prikken over i-en. Super beliggenhet i kanten av Vågen. Opplagt valg også ved neste besøk

Takk, 557arnek

Hei 557arnek

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en fantastisk tilbakemelding.
Det gleder oss stort å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss.

Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 14. oktober 2019

Med 50 - 60 døgn på hotell har jeg opplevd ett og annet, og hadde vel normale forventninger for helgen. De forsvant helt til vi kom inn på rommet som rett og slett var skittent og veldig dårlig vasket. Da det vennlig ble spurt om de kunne vaske ble vi heller flyttet til et mindre rom som var like dårlig vasket på badet, speil og vinduer. I tillegg lå det et par illeluktende sokker liggende på rommet etter sist gjest. Ganske usjarmerende

Servicen er middels og lite engasjert og det oppleves ikke som at Choice kulturen sitter helt i veggene.

Frokosten er Ok, men alt i alt en passe opplevelse.

Vi hadde forventet mer engasjement når det først har gått feil, og dessverre tror jeg nok ikke vi kommer tilbake. Siden Bergen har mer å by på av hotell er andre alternativ som er mer verdt å besøke.

Så alt i alt - skuffende levert Clarion.

1  Takk, LillebrorF
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Snakk om service!! Fikk sjekke inn tidlig gratis, enda jeg kom i 11-tiden. Rommet var av grei størrelse og senga var nydelig!! En av de beste jeg har ligget i. Senga har både en diger hotellpute og en mindre, altså noe for enhver smak. Supert med minibar på rommet slik at man kan holde drikke kjølig. Badet var greit. Fint innredet med mørke fliser. Hånddusjen vridde seg hele tiden mens man dusjet, men stort pluss for hylle i dusjen. Det er også et pluss at det er Rituals-produkter på badet.
Frokosten er i en egen klasse. Noe av det beste jeg har smakt! Masse å velge mellom av brød, pålegg, drikke, kaffebrød, frukt, egg, kornblandinger mm. Opplevde heller ingen problemer med å finne bord. Bordene ble raskt ryddet når gjestene forlot dem.
Hotellobbyen er stor ,men likevel koselig. Pluss for sitteområde utenfor hotellet.
Hotellet ligger i gåavstand til butikker, restauranter, Bryggen, Fisketorget mm.
Her bor jeg gjerne igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, RB844