Booking.comUSD 147
FindHotelUSD 148
eDreamsUSD 147
ZenHotels.comUSD 162
Anmeldt 12. juli 2020

Har overnattet her ett par ganger før og liker godt hotellet. Vi ankom denne gangen på ferie og fikk sjekket raskt inn av hyggelig personale. Vi ble oppgradert fra standard rom til Superior rom med utsikt utover Bryggen.
Rommene har grei størrelse, moderne, rene og freshe. Litt dårlig belysning på badet. Rommet var utstyrt med minibar med plass til egne ting.
Frokost var veldig ordinær. Man bestillte hos frokostkokken det man måtte ønske fra oppsatt meny, så fikk man dette servert på tallerken. Dette er Covid 19- tiltakene mtp frokost på dette hotellet.

Enkel tilkomst ved parkering i Klostergarasjen på etg. F. Her er det 100 meter til hotellet fra utgangen av P-Huset.

Romtips: Utsikt over Bryggen i Bergen finnes.
2  Takk, Knut Erik T
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Knut Erik!
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding til oss!
Vi håper å se dere snart tilbake.

Anmeldt 10. juli 2020

Overnattet ifm. gjennomreise i Norge. Av Choice-hoteller må jeg si at hotellet er bedre enn deres snitt. Oppdatert interiørmessig, fresht og kan derfor især anbefales. God frokost endog begrenset servering pga Covid-tiltak.

1  Takk, MartheMN

Kjære MartheMN!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding og anbefaling.
Vi er så glad du hadde et hyggelig opphold, og håper å se deg snart tilbake hos oss.

Anmeldt 9. juli 2020

Dette er jeg ikke med på lengre. Jeg booket et superior rom til meg om min kone og et rom til mine barn på Hotel Admiral i Bergen. Dette fordi websiden lovte at det var noe av det beste man fant i byen. Hotellets websider lover i tillegg mye mer. Hør bare: Du møter en kreativ stab som gjør oppholdet minnerikt.
Særlig! Da vi kom med bil og hadde en del baggasje kunne de ikke hjelpe oss. Vi ble henvist til et parkeringshus som var fullt og ingen plass for oss. Så et nytt - som også var fullt. Hotellet hadde ingen oversikt og kunne ikke hjelpe oss mer. Og gjett hvorfor? Fordi - som resepsjonisten så "kreativt" sa: Vi er kun vant til. ta i mot gjester som kommer med egen båt!!??
Med andre ord - kommer du med bil, ligg unna Admiral hotell. Da vet i det. I tillegg lover websiden et hotel som har hatt en omfattende renovering. Muligens det, men veggene var skitne, og gulvteppene fulle av flekker. Dette er dessverre noe jeg har møtt andre steder i Norge hos denne hotellkjeden. Det ser ut til at slike ting ikke er viktig før en eller annen næringslivsavis skriver om det.
Covid 19 eller ikke. Ingen bar var åpen, skulle vi ha frokost fikk vi beskjed om at vi måtte komme tidlig, ellers var det kø og muligens ikke frokost å få (kunne jo kanskje nevnes at det var slik da i bestilte rom?)
Selve "Superior rommet" var et enkeltværelse med en 1.50 seng (Clarion kaller dette en dobbeltseng) som langt i fra fungerer som dobbeltseng. Dux madrasser eller ikke, det blir bare dumt å presse to personer inn i et enkeltværelse med én stol og én seng, selv om det har utsikt til sjø. Det eneste som var ekte og som føltes riktig var en bok på sengebordet med tittelen: "Get me out of here" (Ja gjerne. Hadde jeg hatt et annet sted å bo) og som hadde et bilde av en flirende eier av hotellkjeden på de første sider. Ellers var boken fylt med fjas og trivialiteter om hvordan være sunn. Er det det jeg vil, ber jeg om en time på SATS eller noe lignede. Spar meg for dumme ting, reklamebudskap som ikke fungerer, og ikke minst de dumme tilbudene jeg har fått pr e-post som lover rom fra kr 450. Jeg har aldri funnet dette tilbudet. Mine tragiske, dårlige rom på hotell Admiral (som selv titulere seg som et kreativ og spennende hotell i Bergen) kostet meg i overkant av 5000 kroner for to netter. Når er det nok. Manglende tilbakemeldinger fra dere gjør at jeg nå hopper av hele Choice klubben.
Takk for meg.

Romtips: Stay away! Bergen has lots of other alternatives
1  Takk, styrk

Kjære Styrk!

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Clarion Hotel Admiral.
Denne sommeren har vært annerledes enn tidligere år, blant annet fordi nesten alle gjester kommer til Bergen med bil. Dette har medført fulle parkeringshus, noe som er vanskelig for oss å påvirke.
På grunn av koronasituasjonen og medfølgende restriksjoner har vi heller ikke fullt ut det servicetilbudet vi normalt har på hotellet, og dette finnes det informasjon om på våre hjemmesider.
Renholdet skal være skikkelig, og det følger vi naturligvis opp!
Jeg er virkelig lei for at oppholdet hos oss ikke svarte til forventningene, men håper dere likevel hadde det hyggelig i Bergen.

Anmeldt 7. juli 2020

Rommene er fine og betjeningen er hyggelig.
God frokost og bra løsning mht. smittevern mot korona. Enkelte rom kan være små men standarden var over all forventning.
Hotellet hadde den beste frokosten av de hotellene jeg har bodd på i koronaperioden.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Andre_Kristiansen

Kjære Andre_Kristiansen!
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Vi er så glade for at dere hadde et hyggelig opphold, og håper å se dere snart tilbake.

Anmeldt 7. juli 2020

På gjennomreise i Bergen var vi 2 netter på dette hotellet. På ankomstdagen var vi der kl 13 og fikk en uhøflig beskjed fra resepsjonen om at vi måtte pent vente med innsjekk til kl 15. Da vi kom tilbake til hotellet klokken 16:30 var fortsatt ikke rommet klart og vi måtte vente enda 40 min før rommet var klart. Vårt inntrykk er at hotellet er slitt og det føltes ikke rent. Det var heller ingen som kom inn og ordnet rommet mens vi var der. Frokosten og service i forbindelse med frokost var meget bra. Men vi kommer nok ikke tilbake hit dessverre.

1  Takk, DronningaAvSveits

Kjære DronningaAvSveits!

Takk for at du gir oss din tilbakemelding på ditt opphold hos oss.
Den aktuelle dagen var vi dessverre forsinket på rengjøring på grunn av sen leveranse på rent tøy. Normalt skal rommene være klare for innsjekk kl. 15:00.
På grunn av smittevernhensyn for gjester og personale har vi ikke daglig renhold på rommene i denne perioden, noe som det også opplyses om på våre nettsider.
Jeg er lei for at dere ikke var fornøyde med opplevelsen hos oss, men håper besøket i Bergen totalt sett var hyggelig.