3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 157
Vio.comUSD 157
ZenHotels.comUSD 158
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Kjempebra, litt på etterskudd med klargjøring men utrolig service i resepsjonen. Har et forbedrings potensial med hensyn til utvalget med frokosten. Beliggenheten er veldig sentral og god. Rent og pent.

Takk, AudunS47
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi håper å se dere snart tilbake.

Anmeldt 26. juli 2020

Vil du bo på store rom med utsikt mot Vågen i Bergen, ja da er Admiral plassen.
Valgte Delux rom, flott stort rom med veranda mot Vågen.

På meg virker det som størrelsen på rommene på Admiral ligger et hakk over alle andre hoteller :-)

Eneste negative er at det er litt tungvint å få parkert bil, man må ca 3-400 meter unna hotellet i et dyrt parkeringshus ....

Romtips: Anbefaler å velge rom med utsikt mot Vågen, velg delux rom med veranda :-)
Takk, OnAir797818

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

En onsdag i juli startet vår 12 dagers Norges ferie på nordic choiche hotels.
Tross fullt hotell fikk vi endre rom med utsikt
Hjelper med gull kort
Amazing bra frokost
Flotte nyrenoverte rom
Godt å ligge midt i sentrum uten støy utenfor

Takk, Turist4332

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, og fortsatt god ferie!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefine og romslige rom :) Vi var på familieferie og ble oppgradert til neste romkategori, så barna fikk en sovesofa. Veldig koselige rom med varm belysning.

God service i resepsjonen og restauranten. Bra beliggenhet med utsikt rett over på Bryggen. Rolig strøk.

2  Takk, Norskfamilie

Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på!

Anmeldt 16. juli 2020

Hadde bestillt et stort familierom.
Sjekket inn og betalte.
Kom opp på rommet,og det var et kott.
Gikk ned igjennom og vedkommende i resepsjonen bare trakk på skuldrene og sa at de var tomme for de rommene.
Allikavel hadde dei tatt betalt for det..akkurat som om vi ikke hadde merket det.
Endte med at vi måtte dra der i fra...
Dårlig...

3  Takk, Gunnto202076

Takk for din tilbakemelding!
Jeg er virkelig lei meg for å se at vi ikke leverte det som var bestilt og betalt, og at vi ikke klarte å løse dette på en bedre måte.
Jeg håper dere likevel fikk et hyggelig opphold i Bergen, og fant et godt alternativ.