Booking.comUSD 166
FindHotel
Lol.travelUSD 192
1924 av 1 669 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde fire overnattinger i forbindelse med sommerferie/bilferie. Fine og rene rom, gode senger. God frokost. Svært fin beliggenhet med kort avstand til shopping og restauranter. Gode tiltak mtp. Covid19

1  Takk, 365anettel
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling!
Fortsatt god sommer!

Med hilsen

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Kjempebra, litt på etterskudd med klargjøring men utrolig service i resepsjonen. Har et forbedrings potensial med hensyn til utvalget med frokosten. Beliggenheten er veldig sentral og god. Rent og pent.

Takk, AudunS47

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi håper å se dere snart tilbake.

Anmeldt 26. juli 2020

Vil du bo på store rom med utsikt mot Vågen i Bergen, ja da er Admiral plassen.
Valgte Delux rom, flott stort rom med veranda mot Vågen.

På meg virker det som størrelsen på rommene på Admiral ligger et hakk over alle andre hoteller :-)

Eneste negative er at det er litt tungvint å få parkert bil, man må ca 3-400 meter unna hotellet i et dyrt parkeringshus ....

Romtips: Anbefaler å velge rom med utsikt mot Vågen, velg delux rom med veranda :-)
Takk, OnAir797818

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

En onsdag i juli startet vår 12 dagers Norges ferie på nordic choiche hotels.
Tross fullt hotell fikk vi endre rom med utsikt
Hjelper med gull kort
Amazing bra frokost
Flotte nyrenoverte rom
Godt å ligge midt i sentrum uten støy utenfor

Takk, Turist4332

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, og fortsatt god ferie!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefine og romslige rom :) Vi var på familieferie og ble oppgradert til neste romkategori, så barna fikk en sovesofa. Veldig koselige rom med varm belysning.

God service i resepsjonen og restauranten. Bra beliggenhet med utsikt rett over på Bryggen. Rolig strøk.

2  Takk, Norskfamilie

Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding!