Benedicte U
Dato for oppholdet: september 2020
Sølvi Solmunde, Daglig lederClarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. sep. 2020
Kjære 175benedicteu!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding, og for ros til mine flotte kolleger! Det setter vi ekstra stor pris på i en krevende situasjon!
Vi håper å se deg snart tilbake - på favorittrommet :-)

Med hilsen
  • Radissonhotels.com
    kr 3 335
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 7. september 2020

Lekkert, sentralt hotell med super beliggenhet!!
Digg frokost og plenty av antibac overalt. Minus for "moderne", håpløs kran i vasken på badet, og dobbel minus for elendig hodepute i senga. Ba i resepsjonen om ny pute til natt nr to, men det lot seg visst ikke gjøre. "Gjestene stjeler de gode putene", ble det sagt. HM!

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Torunn G
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Vi håper å se deg snart tilbake hos oss, og lover å sørge for en ekstra pute!

Anmeldt 14. august 2020

vi har bodd her i 4 døgn,så stille og rolig,,hører ingen som skriker eller roper,og DEN utsikten,rett på Bryggen i Bergen.Så hyggelig.Hotellet kommer vi tilbake til,det er sikkert. serviceinnstilte mennesker overalt.

Romtips: Estamos en 4.piso.y se ve todo Bergen
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, hildura
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Kjære hildura!

Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding.
Vi håper å se dere snart tilbake hos oss!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde et supiour rom med utsikt til bryggen og en koselig liten balkong. Rommet var rent og innbydende. Kjøleskap/minibar. Meget god seng. Fint bad. Strykejern og Kaffemaskin på rommet. Hyggelig resepsjonist og personalet forøvrig. Alltid et smil og hei.Frokosten var god. Frokost personalet var flinke til å rydde og holde det rent. Vi var til frokost kl. 08 begge dagene som var ypperlig i henhold til mindre folk. Parkerte i city park kun 3 min fra hotellet. Stemplet parkerings billetten i resepsjonen og fikk 20 % rabatt på parkering. VI hadde et flott opphold og kommer mer en gjerne igjen. Tusen takk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, elleng481
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på!

Anmeldt 5. august 2020

Hotellet har en utmerket beliggenhet for å besøke Bergen og rusle rundt i byen. Du er nær til det meste. Vi fikk et hyggelig rom med utsikt over Byfjorden og Bryggen. Det enste som trakk ned var at vi ble usikker på kvaliteten på rengjøringen på badet. Det ble meldt til resepsjonen, og det ble ordnet opp i det - i sin tid. Heller ikke her var frokosten godt nok organisert. Det var for mange på en gang, og merkingen med retning var ikke god nok. Det ble utrygt. Men god mat!

2  Takk, olejohsh

Tusen takk for din tilbakemelding etter oppholdet hos oss.
Jeg er glad for at dere i hovedsak var fornøyde med oppholdet, og takker også for konstruktive innspill til forbedringer.
Vi gjør vårt ytterste for å skape trygge opplevelser i en vanskelig situasjon, og trenger også at alle bidrar.
Vi ønsker fortsatt god sommer.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde fire overnattinger i forbindelse med sommerferie/bilferie. Fine og rene rom, gode senger. God frokost. Svært fin beliggenhet med kort avstand til shopping og restauranter. Gode tiltak mtp. Covid19

1  Takk, 365anettel

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling!
Det setter vi stor pris på!
Fortsatt god sommer!

Med hilsen