3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Bra frokost, dog den må reserveres tidsmessig dagen før.
Bestilte middag på kvelden, denne var utrolig bra og smakfull.
Gode senger, liten støy tross sentrums plassert.
Her får man morgen sola på terrassen under frokosten, det gjør man ikke på andre siden av bukta.
Felles parkering av sparkesykler like ved hotellet.

Takk, 624jof172
Anmeldt 26. juli 2021

Hotell med bra beliggenhet, men det er vel det eneste positive med dette hotellet.

Ankom hotellet lørdag ettermiddag og gikk på rommet for å ta en kjapp dusj. Dette resulterte i at hele badet ble oversvømt og vann rant videre ut på rommet pga tett sluk. Ga beskjed til resepsjonen om dette, og de skulle se på det og iallfall ordne med nye håndklær på rommet. Kom tilbake etter noen timer, men ingen nye håndklær eller noe som var gjort med sluk på badet. Dusjet også påfølgende morgen og måtte ned i resepsjonen for å hente flere håndklær for å forhindre full oversvømmelse av rommet. I tillegg var rommet skittent med store støvdotter liggende rundt senga og noe hvitt kliss på veggen på badet.

Frokosten var OK, men pga cøliaki i familien spurte jeg på forhånd om de hadde glutenfri frokost. Dette hadde de og var ikke noe problem. Kom til frokosten og fant tre tørre brødskiver og noen knekkebrød. Varmmat var heller ikke merket med allergener, og da vi spurte en servitør om det var allergener i pølser og kjøttboller så det ut som vedkommende hadde ramla ned fra månen og kunne ikke svare.

Hotellet har også dobbeltbelastet meg for hotellrommet da de ikke klarte å se at jeg hadde betalt i appen før ankomst. Pengene skulle tilbakeføres i løpet av påfølgende mandag (i dag), men kan ikke se at disse har dukket opp ennå.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Heidi Østby S
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg beklager problemet med dusjen, og at dette ikke ble fikset under oppholdet. Vedkommende som du henvendte deg til for informasjon om allergener arbeider i oppvask, og var der for å supplere tallerker og bestikk. Jeg forsto at en servitør raskt besvarte det spørsmålet du hadde om innholdet i kjøttbollene. Jeg regner med at du har fått refundert beløpet fra oss nå. Hvis ikke håper jeg du tar kontakt med oss for å få dette ordnet.

Anmeldt 17. juli 2021

Famile på fire som så fram til et døgn i Bergen. Ankom hotellet kl.14, fikk beskjed om at rommet ikke var klart. Det er helt greit, vi så da på nettsiden at innsjekk er kl.15. Dro en runde rundt i byen, fram til klokken 15.30. Slitne etter en veldig lang reisedag var vi veldig klare for en dusj og en lur på rommet. Tilbake på hotellet får vi beskjed om at rommet ikke er klart. Venter i resepsjonen til kl. 16. Får beskjed om at rommet ikke er klart. 16.30 får vi beskjed om at rommet ikke er klart fordi det er så stort (!) og derfor tar tid å vaske. 16.50, rommet er fortsatt ikke klart. 17.20 er vi klare for å reise fra hotellet og finne et annet. Vi trenger sårt å legge oss "nedpå". Ønsker også å få noe annet ut av oppholdet i Bergen enn å vente i en hotellresepsjon i timesvis. Går igjen til resepsjonen, og nå er visst rommet klart. Så kommer spørsmålet om når vi ønsker å spise frokost neste morgen, som forøvrig ikke er et spørsmål, men en beskjed om at eneste ledige tid er fra 8.-8.45. Da blir det å ha på vekkerklokke. Resepsjonisten sier at det er på grunn av corona. Det har vi full forståelse for. Det vi ikke har forståelse for, er at resepsjonisten ikke forstår vår irritasjon over at om vi faktisk kunne ha sjekket inn et par timer før, i stedet for å bare sitte i en sofa i resepsjonen, hadde det kanskje vært større fleksiblilitet rundt valg av frokosttid.

Rommet, et familierom, var helt ok. Etter resepsjonistens forklaring om at vi ikke kunne sjekke inn fordi et rom av den størrelsen ville ta så lang tid å vaske, må vi si at forventningen ikke svarte til opplevelsen. Hotellet oppfordrer oss til å være nøye med håndhygienen. Såpen hang så høyt på veggen at 10-åringen ikke rakk opp. Renholdet var ok, men ikke mer enn det. Renholderen, som vi møtte på i gangen flere ganger, var forøvrig den eneste ansatte som smilte og sa hei til oss i løpet av oppholdet. Hadde god tid til å se på omgivelsene i resepsjons/bar-området. Der står det en diger plantekasse/shuffle-board-lignende sak i resepsjonen med enorme støvballer i. Hovedinntrykket av oppholdet er at renholdsstaben må utvides.

Det kan være mange grunner til at forsinkelser oppstår, det kan være underbemanning eller sykdom eller andre ting. Det som virkelig kunne endret opplevelsen for oss, var om ihvertfall en av de 5 ulike resepsjonistene vi snakket med hadde sagt "beklager". I stedet fikk vi følelsen av at å vente to og en halv time på at rommet skal bli klart etter opplyst innsjekkingstid (tar da ikke med timen vi ventet fordi vi ankom hotellet en time før innsjekk), er noe man må regne med, og ihvertfall når man har bestilt et familierom... "Beklager", og et lite smil, kanskje tilbud om en juice i baren som kompensasjon, ett eller annet...

2  Takk, Tursekken

Tusen takk for din utfyllende tilbakemelding. Jeg ser at det var mange ting som kunne vært gjort bedre fra vår side her. Og naturligvis skylder vi en beklagelse når vi blir så forsinket som denne aktuelle dagen. Takk for din tilbakemelding og innspill til oss.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet svarte dessverre ikke til forventningene. Ved ankomst fikk vi et rom med vond muggaktig lukt. Vi ba om nytt rom, fikk til svar at dette ikke lot seg gjøre før dagen etter. Vedkommende som sto i resepsjonen var ikke innstilt på å gi service. Rommet vi fikk dagen etter var i lav etasje ut mot gaten (mye støy), selv om vi ved booking hadde bedt om rom i en av de øvre etasjene.

Vi prøvde hotellets restaurant første kvelden, skuffende kvalitet på middagen. Frokosten var helt grei.

Det beste med hotellet er beliggenheten i sentrum. Alt i alt et skuffende opphold, kommer ikke til å velge dette hotellet en annen gang.

1  Takk, Road15343846077

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg beklager at ikke oppholdet sto til forventningen, men håper likevel dere hadde en hyggelig tur til Bergen, og at vi får gleden av å se dere tilbake en annen gang.

Anmeldt 24. juni 2021

Bodd her flere ganger, rommene er rene, passe størrelse for to.
Var så heldig å få rom med altan mot vågen, fantastisk utsikt.
Frokosten var ikke så veldig imponerende. Dette kan ha med restriksjoner pga covid å gjøre, men det var i grunn smaksløst og lite utvalg.

Alt i alt et fint hotel å bo på i Bergen. God service i resepsjonen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, stineo2014
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi håper å se deg snart tilbake!