FindHotel
Anmeldt 15. august 2021

Vårt såkalte Superior rom var bittelite. Nesten umulig å komme ned i stolen mellom bord og seng. På fire dager ble ikke rommet rengjort en eneste gang. Badet var en katastrofe. Dusjdør crashet med gulvet så det var nesten umulig å komme inn, kran ved vask lakk og belysning var kun ovenfra noe som gjorde det umulig å barbere seg.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, jonroart
Anmeldt 12. august 2021

Allerede ved innsjekk blir tonen satt, ei munter og serviceminded ung dame i resepsjonen. Det samme gjaldt i all hovedsak de andre ansatte vi møtte i forskjellige sammenhenger. Hotellet har ellers en flott beliggenhet i havneområdet og uteplassene i restauranten er outstanding.

Fine rom med gode senger og frokosten løfter seg utover standard hotellfrokost. Da det i tillegg er gratis kaffe i resepsjonen kan en ikke gjøre annet enn å sjekke ut med et smil om munnen sjøl om en gjerne kunne blitt lenger på et så gjestfritt hotell

Takk, RunarF7
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Absolutt ingenting å utsette på dette oppholdet. Rommet var strøkent, frokosten tipp topp og personalet hyggelige og imøtekommende. Beliggenheten er også veldig sentral, så det er også et stort pluss. Kort vei til restauranter og severdigheter.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Vegard N
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Bra frokost, dog den må reserveres tidsmessig dagen før.
Bestilte middag på kvelden, denne var utrolig bra og smakfull.
Gode senger, liten støy tross sentrums plassert.
Her får man morgen sola på terrassen under frokosten, det gjør man ikke på andre siden av bukta.
Felles parkering av sparkesykler like ved hotellet.

Takk, 624jof172
Anmeldt 26. juli 2021

Hotell med bra beliggenhet, men det er vel det eneste positive med dette hotellet.

Ankom hotellet lørdag ettermiddag og gikk på rommet for å ta en kjapp dusj. Dette resulterte i at hele badet ble oversvømt og vann rant videre ut på rommet pga tett sluk. Ga beskjed til resepsjonen om dette, og de skulle se på det og iallfall ordne med nye håndklær på rommet. Kom tilbake etter noen timer, men ingen nye håndklær eller noe som var gjort med sluk på badet. Dusjet også påfølgende morgen og måtte ned i resepsjonen for å hente flere håndklær for å forhindre full oversvømmelse av rommet. I tillegg var rommet skittent med store støvdotter liggende rundt senga og noe hvitt kliss på veggen på badet.

Frokosten var OK, men pga cøliaki i familien spurte jeg på forhånd om de hadde glutenfri frokost. Dette hadde de og var ikke noe problem. Kom til frokosten og fant tre tørre brødskiver og noen knekkebrød. Varmmat var heller ikke merket med allergener, og da vi spurte en servitør om det var allergener i pølser og kjøttboller så det ut som vedkommende hadde ramla ned fra månen og kunne ikke svare.

Hotellet har også dobbeltbelastet meg for hotellrommet da de ikke klarte å se at jeg hadde betalt i appen før ankomst. Pengene skulle tilbakeføres i løpet av påfølgende mandag (i dag), men kan ikke se at disse har dukket opp ennå.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Heidi Østby S
Sølvi Solmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg beklager problemet med dusjen, og at dette ikke ble fikset under oppholdet. Vedkommende som du henvendte deg til for informasjon om allergener arbeider i oppvask, og var der for å supplere tallerker og bestikk. Jeg forsto at en servitør raskt besvarte det spørsmålet du hadde om innholdet i kjøttbollene. Jeg regner med at du har fått refundert beløpet fra oss nå. Hvis ikke håper jeg du tar kontakt med oss for å få dette ordnet.