FindHotel
Clarion HotelsUSD 159
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Helt greit hotel, men heller ikke noe mer. God service ved ankomst. Pent rom, men veldig dårlig rengjort. Soeil og vinduer var direkte flekkete og vasken på badet skitten. God frokost, men siste dag dårlig utvalg av brød. Kjekk beliggenhet skal de ha

Takk, GMLA
Anmeldt 15. august 2021

Vårt såkalte Superior rom var bittelite. Nesten umulig å komme ned i stolen mellom bord og seng. På fire dager ble ikke rommet rengjort en eneste gang. Badet var en katastrofe. Dusjdør crashet med gulvet så det var nesten umulig å komme inn, kran ved vask lakk og belysning var kun ovenfra noe som gjorde det umulig å barbere seg.

Takk, jonroart
Anmeldt 12. august 2021

Allerede ved innsjekk blir tonen satt, ei munter og serviceminded ung dame i resepsjonen. Det samme gjaldt i all hovedsak de andre ansatte vi møtte i forskjellige sammenhenger. Hotellet har ellers en flott beliggenhet i havneområdet og uteplassene i restauranten er outstanding.

Fine rom med gode senger og frokosten løfter seg utover standard hotellfrokost. Da det i tillegg er gratis kaffe i resepsjonen kan en ikke gjøre annet enn å sjekke ut med et smil om munnen sjøl om en gjerne kunne blitt lenger på et så gjestfritt hotell

Takk, RunarF7
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Absolutt ingenting å utsette på dette oppholdet. Rommet var strøkent, frokosten tipp topp og personalet hyggelige og imøtekommende. Beliggenheten er også veldig sentral, så det er også et stort pluss. Kort vei til restauranter og severdigheter.

Takk, Vegard N
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Bra frokost, dog den må reserveres tidsmessig dagen før.
Bestilte middag på kvelden, denne var utrolig bra og smakfull.
Gode senger, liten støy tross sentrums plassert.
Her får man morgen sola på terrassen under frokosten, det gjør man ikke på andre siden av bukta.
Felles parkering av sparkesykler like ved hotellet.

Takk, 624jof172