Expedia.comUSD 116
Trip.comUSD 116
Orbitz.comUSD 116
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Hotell med kun det nødvendigste av ting. Bra frokost, god betjening og bra rom. Anbefales for forretningsreiser og familier. Hotellet ligger nærme sentrum og restauranter, med gå avstand til bryggen..

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, IverOlavErstad
HanzPreben, Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei, Iver!

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for at du ga oss en så hyggelig tilbakemelding!

Ha en nydelig dag!

Jørgen H. Carlsen

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger litt ubekvemt til, man må gå 5-6min fra fisketorget. Det er litt kjedelig i «Bergensvær». Når det er sagt er rommene store, sengene gode, området rolig, frokosten veldig bra og betjeningen svært hyggelig. Be om rom mot bakgatene. Jeg kommer veldig gjerne igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, alibaba-oslo
HanzPreben, General Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei!

Først og fremst tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for at du ga din hyggelige tilbakemelding. Når du først har ankommet er det veldig hyggelig at du setter meget stor pris på servicen og rommene. Veldig hyggelig lesning at du ønsker å komme tilbake. Du er hjertelig velkommen når du måtte ønske! Ha en flott uke!

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde to netter alene på dobbeltrom 707. Pluss: pent oppusset hotell, vegg-til-vegg teppe som luner og demper støy, god frokost, god seng, topp beliggenhet.
Minus: lytt mellom rommene, noen rom svært små (feks 701), kunne ønsket meg gratis kaffe i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, Miriamsten
Jørgen C, Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei, Miriam!

Først og fremst tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med produktet vårt etter oppussingen, så veldig kjekt at det falt i smak.
Vi har gratis kaffe under hele frokosten og vi tar betalt for kjøp av kaffe i vår barception, etter dette.
Comfort er Easy,Urban,Living så vi skipper det unødvendige for å holde prisene nede.
Du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske! Håper å se deg igjen!

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske sentralt, ca 5 minutter gåavstand til sentrum. Vi ble møtt av MEGET serviceinnstilte ansatte i resepsjonen. Rommene er rene og moderne innredet, og størrelsen er helt ok. Frokosten var ok+. Vi hadde et fantastisk opphold!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Stinamarier
Jørgen C, Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Hei, Stina!

Tusen takk for din tilbakemelding, hyggelig å høre at du koste deg. Du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte vende nesen mot Bergen igjen!

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Var der sammen med min sønn i forbindelse med konsert på Bergenshus festning. Han som var i resepsjonen da vi ankom fredag kveld, gav oss god og nyttig informasjon om greieste måte å komme seg til Bergenshus festning på. Vi hadde standard dobbeltrom. Ok størrelse selv om det var trangt mellom dusj og toalett. Vi overnattet to netter, og det ble fort innestengt luft på rommet, så vi mistenkte at det ikke var aircondition/at den ikke var på. Men vinduene kunne åpnes (dog med noe slitte hengsler), så det var ikke et stort problem egentlig. Frokosten var bra. + for at de kom rundt og serverte varme croissant ved bordene. Lørdag var det små stykker med sjokoladekake, men søndagen savnet jeg noe søtt til kaffen.
På lørdagen ville vi ta bussen til Bergen Storsenter og spurte om hjelp i resepsjonen, men den unge jenta som var der da, var ikke mye til hjelp. Hun sa at det i praksis ikke gikk busser dit og at det greieste var å gå, for det var ikke langt, men det er ikke alltid at en er gira på å gå 20- 25 minutter for å komme dit en vil. Fikk også opplyst at det ikke var bussholdeplass i nærheten av Bergen Storsenter - som jo ligger rett ved Bergen buss stasjon..

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, mariannfrostadh

Hei, Mariann!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter meget stor pris på at dere var fornøyd med deres opphold!
Kjekt at frokosten smakte og at betjeningen var serviceminded.

Det stemmer dessverre at busser ikke går fra hotellet til Bergen Storsenter, men hvis du tar bussen fra festplassen så kan man ta bussen et stopp til Bergen Storsenter. Jeg beklager at dere måtte gå i 20-25 min.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss og på vegne av Comfort hotel Holberg ønsker jeg deg en fin fin høst.

Mvh,