Booking.comUSD 147
FindHotelUSD 137
eDreamsUSD 147
Orbitz.comUSD 137
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Effektivt og sytalaust opphold! Vi ankom tidlig på morgenen og fikk til vår store overraskelse mulighet for å sjekke inn umiddelbart - samt sen utsjekk på søndagen (ca kl 17). Greie rom (om enn litt dunkle hva gjelder belysning) og flott bad. Frokosten er god. Alt er effektivt og enkelt. Betjeningen er superhyggelige og imøtekommende. Lokasjonen er bra og det er nokså stille i nabolaget på kveldstid. En av mine favoritter - kommer stadig igjen!

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, kingston55
HanzPreben, Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hi!

Thank you so much for your wonderful review!

Kindly regards
General Manager

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Flott og rolig hotell i utkanten av sentrumsgatene, i enden på gågaten.
Enkle, stilrene rom, med stort romslig bad. Virker ganske nyoppusset. Smilende å blide personale, og helt grei frokost :) Hadde et fint døgn her :)

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, KristineK724

Hi!

Thank you so much for your wonderful review!

Kindly regards
General Manager

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Hotell med kun det nødvendigste av ting. Bra frokost, god betjening og bra rom. Anbefales for forretningsreiser og familier. Hotellet ligger nærme sentrum og restauranter, med gå avstand til bryggen..

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, IverOlavErstad

Hei, Iver!

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for at du ga oss en så hyggelig tilbakemelding!

Ha en nydelig dag!

Jørgen H. Carlsen

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger litt ubekvemt til, man må gå 5-6min fra fisketorget. Det er litt kjedelig i «Bergensvær». Når det er sagt er rommene store, sengene gode, området rolig, frokosten veldig bra og betjeningen svært hyggelig. Be om rom mot bakgatene. Jeg kommer veldig gjerne igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, alibaba-oslo
HanzPreben, General Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei!

Først og fremst tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for at du ga din hyggelige tilbakemelding. Når du først har ankommet er det veldig hyggelig at du setter meget stor pris på servicen og rommene. Veldig hyggelig lesning at du ønsker å komme tilbake. Du er hjertelig velkommen når du måtte ønske! Ha en flott uke!

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde to netter alene på dobbeltrom 707. Pluss: pent oppusset hotell, vegg-til-vegg teppe som luner og demper støy, god frokost, god seng, topp beliggenhet.
Minus: lytt mellom rommene, noen rom svært små (feks 701), kunne ønsket meg gratis kaffe i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, Miriamsten
Jørgen C, Manager på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei, Miriam!

Først og fremst tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med produktet vårt etter oppussingen, så veldig kjekt at det falt i smak.
Vi har gratis kaffe under hele frokosten og vi tar betalt for kjøp av kaffe i vår barception, etter dette.
Comfort er Easy,Urban,Living så vi skipper det unødvendige for å holde prisene nede.
Du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske! Håper å se deg igjen!