Anmeldt 18. mars 2019 via mobile enheter

Kjempehyggelig personale , rent og pent ,
Godt utvalg i resepsjon , litt små rom, med en herlig takterrasse for oss som røyker
Ble motatt på kvelden av en veldig hyggelig mann som gjorde at vi følte oss velkommen

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 380kennethr
HanzPreben, General Manager på Comfort Hotel Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2019

Hei, Kenneth!

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og tusen takk for en kanonhyggelig tilbakemelding.

Vi setter veldig stor pris på det! Jeg håper dere får en fortreffelig uke.

Comfort Hotel Holberg

Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Vi har, små og store, hatt en flott opplevelse her under vårt helge opphold. Begge betjente i resepsjonen har vært enestående service innstilte, smilende og hjelpsomme. Frokosten var helt fin, her var også pannekaker til barna. Rommene var enkle, men rene og sengene gode. Supert sted med en hyggelig og velkommen atmosfære. Tusen takk for oss!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 328theab
HanzPreben, General Manager på Comfort Hotel Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Hei, Thea!

Vi setter veldig stor pris på det! Jeg håper dere får en fortreffelig uke.

Comfort Hotel Holberg

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Var her en helg, fredag til søndag, og vi hadde en kjempe fin stund!
Rommene er fine og rene, servicen i resepsjonen er super! Beliggenheten er topp.
Frokosten er bra med et godt utvalg av hva man trenger.
Helt supert at utsjekk på søndager er kl 18 og at frokosten stenger kl 12!! Det gjør at man nyter oppholdet mer når man ikke må stresse ned tidlig til frokosten, men kan sove ut...

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Tor1978
HanzPreben, General Manager på Comfort Hotel Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei, Tor!

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og tusen takk for din megaflotte tilbakemelding. Dette setter vi på Comfort Hotel Holberg meget pris på. Det er dette vi lever for og det er dette vi brenner for.
Ha en smashing uke og dere er hjertelig velkommen tilbake når det måtte passe.

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jentehelg i Bergen med yngste datteren startet svært bra da vi fikk rommet allerede i 10 tiden, da vi spurte om å få oppbevare bagasjen der til vi kunne sjekke inn.

Rommet var veldig bra- rent, passe størrelse og lux såpen bedre enn mange hotellsåper.

Frokosten hadde bredt utvalg og vi koste oss lenge med både usunne og sunne alternativ.

Beliggenheten til Akvariet og Bryggen er super.

De ansatte er vennlige og serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, StavangerStina

Hei, Stina!

Tusen takk for at dete valgte akkurat oss og tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så utrolig kjekt at dere koste dere! Håper vi sees igjen og ha en fin uke!

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Effektivt og sytalaust opphold! Vi ankom tidlig på morgenen og fikk til vår store overraskelse mulighet for å sjekke inn umiddelbart - samt sen utsjekk på søndagen (ca kl 17). Greie rom (om enn litt dunkle hva gjelder belysning) og flott bad. Frokosten er god. Alt er effektivt og enkelt. Betjeningen er superhyggelige og imøtekommende. Lokasjonen er bra og det er nokså stille i nabolaget på kveldstid. En av mine favoritter - kommer stadig igjen!

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, kingston55
HanzPreben, Manager på Comfort Hotel Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hi!

Thank you so much for your wonderful review!

Kindly regards
General Manager