kr 1 236
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 1 399
Fullt refunderbart før søn. 10. mar.
kr 1 231
Fullt refunderbart før søn. 10. mar.
Frokost inkludert
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell som er sentrumsnært. Personalet er veldig hyggelige og ønsker deg hjertelig velkommen. Frokosten er så god som den kan få bli nå i koronatiden. Men det nytter så lite når en ikke får søvn pga svært lytt hotell. Dører som smeller igjennom natten og et rom det er fest på forstyrrer nattesøvnen. Det kommer i tillegg sigarettlukt inn i rommet fra ett eller annet sted, det gjør ikke det bedre for nattesøvnen. Uten søvn blir oppholdet bare mislykket, så de som er opptatt av det bør velge et annet hotell.

Takk, ninar511
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2022

Hei ninar511!
Beklager at dette svaret ikke kom når du først skrev tilbakemeldingen! Vi har nå en vårrengjøring av alle tilbakemeldinger og målet er at alle som har skrevet til oss skal få svar (uavhengig av hvor lenge siden dette er).

Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen og vi ønsker deg uansett hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er greit plassert midt i sentrum. Gåavstand til det meste av severdigheter. I disse covit19 tider lager de enkel frokost, med lune egg, men her lages det sykt med plastavfall. Fine rom i forhold til pris. Trivelig

1  Takk, Tengs

Hei Tengs !

Anmeldt 2. juli 2020

Vi besøkte Bergen 2 dager i juni måned i år og bodde på Comfort hotell Hotellet ligger sentralt av byen. Det er gangavstand til Torget og Byggen. Rommene ved hotellet rene og sengene gode. Badet ok. Ansatte var helt topp. Det ble en fin opplevelse å besøke Bergen denne gangen. Jeg vil tykt kunne anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, HenriksenBerg

Hei HenriksenBerg !

Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Vi bodde her
En helg ifebruar. Hotellet har en smart self-sjekk in, men også betjent resepsjon. Hyggelig og rent rom, gode senger. Stort sitteområde i forbindelse med resepsjonen, med bar og shuffleboard og bordtennis. Veldig god og rikholdig frokostbuffet. Sentralt, 10-15 minutter å gå til bybanen (som går til flyplassen), og ellers veldig sentralt. Hyggelige og hjelpsomme de som jobber i resepsjonen. Kommer gjerne igjen😄👍

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, lise2101

Hei Lise !

Anmeldt 8. mars 2020

Ankom hotellet tidlig på fredag formiddag og fikk sjekket inn. Hun som stod i resepsjon var dyktig og imøtekommende og ordnet rask rom. Fikk oppgradert rom som jeg satte pris på. Rommet var ryddig og godt, gode senger. Frokosten var og helt oki og inget var savnet. Vil fremheve Andreas i resepsjon, Han stilt opp når det trengtes, og et et stort pluss for hotellet, ikke minst hans fremtoning i resepsjonen som nok alle gjester setter pris på.. Summa sumarium, så var dette et godt valg, og jeg kommer nok tilbake ved en senere anledning. Kan anbefales

Romtips: hjørnerom var meget bra 314
Dato for oppholdet: mars 2020