kr 1 766
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 1 999
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
kr 1 759
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Chris K
Oslo, Norge
Anmeldelse av Comfort Hotel Bergen
2,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020via mobile enheter
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front OfficeComfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. mars 2022
Hei Chris !
Beklager at dette svaret ikke kom når du først skrev tilbakemeldingen! Vi har nå en vårrengjøring av alle tilbakemeldinger og målet er at alle som har skrevet til oss skal få svar (uavhengig av hvor lenge siden dette er).

Frokosten i 2020 bar nok dessverre preg av et covid-år, og strenge tiltak fra myndighetene på buffè. Dette beklager vi selvfølgelig! Og vi har i etterkant evaluert hvordan vi løste dette, og håper at dersom (forhåpentligvis ikke) dette blir nødvendig igjen, at vi har en bedre løsning på dette.
I dag går frokosten som normalt og den er stort sett godt likt :)
Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen og vi ønsker deg uansett hjertelig velkommen tilbake til oss!

Stian
    kr 2 467
1.2 km fra Comfort Hotel Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 11. juli 2020

Hyggelige og serviceminded betjening. Super beliggenhet for oss som ville bo sentralt i Bergen. Eneste minus var at vi syntes det hadde vært fint om senger ble ordnet og nye håndklær etter første natta. Kommer gjerne tilbake😊

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ceciliehansen2020
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2022

Hei Cecilie Hansen!

Anmeldt 9. juli 2020

Svært hyggelig og service innstilt betjening. God frokost, bra tilrettelagt vedr. korona tiltak, følte oss godt ivaretatt og trygge. Sentralt, relativt billig og gode rom. Kan trygt anbefale dette hotellet.

Takk, 543kjellh

Hei 543kjellh!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell som er sentrumsnært. Personalet er veldig hyggelige og ønsker deg hjertelig velkommen. Frokosten er så god som den kan få bli nå i koronatiden. Men det nytter så lite når en ikke får søvn pga svært lytt hotell. Dører som smeller igjennom natten og et rom det er fest på forstyrrer nattesøvnen. Det kommer i tillegg sigarettlukt inn i rommet fra ett eller annet sted, det gjør ikke det bedre for nattesøvnen. Uten søvn blir oppholdet bare mislykket, så de som er opptatt av det bør velge et annet hotell.

Takk, ninar511

Hei ninar511!

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er greit plassert midt i sentrum. Gåavstand til det meste av severdigheter. I disse covit19 tider lager de enkel frokost, med lune egg, men her lages det sykt med plastavfall. Fine rom i forhold til pris. Trivelig

1  Takk, Tengs

Hei Tengs !

Anmeldt 2. juli 2020

Vi besøkte Bergen 2 dager i juni måned i år og bodde på Comfort hotell Hotellet ligger sentralt av byen. Det er gangavstand til Torget og Byggen. Rommene ved hotellet rene og sengene gode. Badet ok. Ansatte var helt topp. Det ble en fin opplevelse å besøke Bergen denne gangen. Jeg vil tykt kunne anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, HenriksenBerg