TripadvisorUSD 129
FindHotelUSD 129
eDreamsUSD 129
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 på Bergenstur i forbindelse med norgestur. Vi hadde to dobbeltrom. Det er svært enkle rom uten noen form for tillegg. Ikke kjøleskap, ikke lampe over speilet. Men rommene fungerer på et vis. Frokosten derimot er sørgelig, vil påstå at det er Bergens dårligste hotellfrokost. Så dersom du ønsker en deilig hotellfrokost unngå dette hotellet. I tillegg flyter det søppel i frokostsalen. Gjestene skal rydde av bordene selv, men søppelbøttene som gjestene skal kaste søppelet i er overfylte og søppel flyter utover. Personalet mener gjestene skal bytte søppelposer selv...
Skuffende opplevelse.

Takk, Chris K
Anmeldt 11. juli 2020

Hyggelige og serviceminded betjening. Super beliggenhet for oss som ville bo sentralt i Bergen. Eneste minus var at vi syntes det hadde vært fint om senger ble ordnet og nye håndklær etter første natta. Kommer gjerne tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ceciliehansen2020
Anmeldt 9. juli 2020

Svært hyggelig og service innstilt betjening. God frokost, bra tilrettelagt vedr. korona tiltak, følte oss godt ivaretatt og trygge. Sentralt, relativt billig og gode rom. Kan trygt anbefale dette hotellet.

Takk, 543kjellh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell som er sentrumsnært. Personalet er veldig hyggelige og ønsker deg hjertelig velkommen. Frokosten er så god som den kan få bli nå i koronatiden. Men det nytter så lite når en ikke får søvn pga svært lytt hotell. Dører som smeller igjennom natten og et rom det er fest på forstyrrer nattesøvnen. Det kommer i tillegg sigarettlukt inn i rommet fra ett eller annet sted, det gjør ikke det bedre for nattesøvnen. Uten søvn blir oppholdet bare mislykket, så de som er opptatt av det bør velge et annet hotell.

Takk, ninar511
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er greit plassert midt i sentrum. Gåavstand til det meste av severdigheter. I disse covit19 tider lager de enkel frokost, med lune egg, men her lages det sykt med plastavfall. Fine rom i forhold til pris. Trivelig

1  Takk, Tengs