David W
Give, Danmark
Anmeldelse av Comfort Hotel Bergen
1,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020via mobile enheter
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front OfficeComfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. mars 2022
Hei Dawilh !
Beklager at dette svaret ikke kom når du først skrev tilbakemeldingen! Vi har nå en vårrengjøring av alle tilbakemeldinger og målet er at alle som har skrevet til oss skal få svar (uavhengig av hvor lenge siden dette er).

Det er selvfølgelig beklagelig at vi ikke har gjort alt vi skal for dere under oppholdet, og det beklager vi virkelig! Det er godt å høre at dette ikke var representativt for deres erfaringer med Nordic Choice, og dette er heller ikke noe som skal være representativt hos oss.

Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen og vi ønsker deg uansett hjertelig velkommen tilbake til oss!

Stian
    kr 3 852
    kr 4 457
0.5 km fra Comfort Hotel Bergen
kr 1 534
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    kr 1 495
    kr 8 589
0.6 km fra Comfort Hotel Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 på Bergenstur i forbindelse med norgestur. Vi hadde to dobbeltrom. Det er svært enkle rom uten noen form for tillegg. Ikke kjøleskap, ikke lampe over speilet. Men rommene fungerer på et vis. Frokosten derimot er sørgelig, vil påstå at det er Bergens dårligste hotellfrokost. Så dersom du ønsker en deilig hotellfrokost unngå dette hotellet. I tillegg flyter det søppel i frokostsalen. Gjestene skal rydde av bordene selv, men søppelbøttene som gjestene skal kaste søppelet i er overfylte og søppel flyter utover. Personalet mener gjestene skal bytte søppelposer selv...
Skuffende opplevelse.

Takk, Chris K
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2022

Hei Chris !

Frokosten i 2020 bar nok dessverre preg av et covid-år, og strenge tiltak fra myndighetene på buffè. Dette beklager vi selvfølgelig! Og vi har i etterkant evaluert hvordan vi løste dette, og håper at dersom (forhåpentligvis ikke) dette blir nødvendig igjen, at vi har en bedre løsning på dette.
I dag går frokosten som normalt og den er stort sett godt likt :)

Stian

Anmeldt 11. juli 2020

Hyggelige og serviceminded betjening. Super beliggenhet for oss som ville bo sentralt i Bergen. Eneste minus var at vi syntes det hadde vært fint om senger ble ordnet og nye håndklær etter første natta. Kommer gjerne tilbake😊

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ceciliehansen2020
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2022

Hei Cecilie Hansen!

Anmeldt 9. juli 2020

Svært hyggelig og service innstilt betjening. God frokost, bra tilrettelagt vedr. korona tiltak, følte oss godt ivaretatt og trygge. Sentralt, relativt billig og gode rom. Kan trygt anbefale dette hotellet.

Takk, 543kjellh

Hei 543kjellh!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell som er sentrumsnært. Personalet er veldig hyggelige og ønsker deg hjertelig velkommen. Frokosten er så god som den kan få bli nå i koronatiden. Men det nytter så lite når en ikke får søvn pga svært lytt hotell. Dører som smeller igjennom natten og et rom det er fest på forstyrrer nattesøvnen. Det kommer i tillegg sigarettlukt inn i rommet fra ett eller annet sted, det gjør ikke det bedre for nattesøvnen. Uten søvn blir oppholdet bare mislykket, så de som er opptatt av det bør velge et annet hotell.

Takk, ninar511

Hei ninar511!

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er greit plassert midt i sentrum. Gåavstand til det meste av severdigheter. I disse covit19 tider lager de enkel frokost, med lune egg, men her lages det sykt med plastavfall. Fine rom i forhold til pris. Trivelig

1  Takk, Tengs

Hei Tengs !