Booking.comUSD 128
eDreamsUSD 128
Orbitz.comUSD 128
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det er fellesferie og travelt for de ansatte. Vi bor her i to dager. Frokost og fasade er helt greit. Selvopprydding har sikkert en god tanke med hensyn til effektivitet, men området rundt søpla blir fort kø og griseri. På rommet har vi flyttet en puff som stod stilt mot veggen for å få plass til ungene. Bak er det rester etter spy, dom vaskepersonalet ikke har sett. Vi har sagt fra til resepsjonen om dette to ganger, uten at det har blitt fikset. Det kom en kar oppom på kvelden når ungene var lagt, men vi kunne ikke la ham vaske da. Dette burde ha vært fikset med en eneste gang! Grisete og ekkelt opphold, og jeg kan ikke gi annet enn laveste score på Comfort i Strandgaten Bergen. Ikke representativt for våre erfaringer med Nordic Choice generelt, som er veldig bra.

1  Takk, dawilh
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 på Bergenstur i forbindelse med norgestur. Vi hadde to dobbeltrom. Det er svært enkle rom uten noen form for tillegg. Ikke kjøleskap, ikke lampe over speilet. Men rommene fungerer på et vis. Frokosten derimot er sørgelig, vil påstå at det er Bergens dårligste hotellfrokost. Så dersom du ønsker en deilig hotellfrokost unngå dette hotellet. I tillegg flyter det søppel i frokostsalen. Gjestene skal rydde av bordene selv, men søppelbøttene som gjestene skal kaste søppelet i er overfylte og søppel flyter utover. Personalet mener gjestene skal bytte søppelposer selv...
Skuffende opplevelse.

Takk, Chris K
Anmeldt 11. juli 2020

Hyggelige og serviceminded betjening. Super beliggenhet for oss som ville bo sentralt i Bergen. Eneste minus var at vi syntes det hadde vært fint om senger ble ordnet og nye håndklær etter første natta. Kommer gjerne tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ceciliehansen2020
Anmeldt 9. juli 2020

Svært hyggelig og service innstilt betjening. God frokost, bra tilrettelagt vedr. korona tiltak, følte oss godt ivaretatt og trygge. Sentralt, relativt billig og gode rom. Kan trygt anbefale dette hotellet.

Takk, 543kjellh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell som er sentrumsnært. Personalet er veldig hyggelige og ønsker deg hjertelig velkommen. Frokosten er så god som den kan få bli nå i koronatiden. Men det nytter så lite når en ikke får søvn pga svært lytt hotell. Dører som smeller igjennom natten og et rom det er fest på forstyrrer nattesøvnen. Det kommer i tillegg sigarettlukt inn i rommet fra ett eller annet sted, det gjør ikke det bedre for nattesøvnen. Uten søvn blir oppholdet bare mislykket, så de som er opptatt av det bør velge et annet hotell.

Takk, ninar511