Priceline
FindHotelUSD 101
Comfort HotelsUSD 113
1924 av 265 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har to koronatiltak som jeg ikke liker. For det første blir ikke rommet rengjort. Dette merkes godt når man overnatter 4 netter. Såvidt at dasspapiret holdt. I tillegg må man skrive seg opp på frokost-tidspunkt og har maks en halvtime til frokost inkl køståing. Folk står altfor tett i køen. Selv ansatte kommer altfor tett på gjestene fordi matdisken er gjerdet inn. I tillegg settes det opp for mange gjester ifht antall bord. Alltid stress om hvorvidt man får bord eller ei. All maten er plastinnpakket. Kun pappfat og pappbeger. Gjestene må selv rydde opp.

Altfor varmt på rommet om natta. Dårlig rengjort bad. Masse håndavtrykk langs alle baderomsveggene.

Parkeringshuset er håpløst utformet, må gjennom to krappe svinger for å komme seg inn.

Takk, 383ellenu
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2022

Hei Ellen !
Beklager at dette svaret ikke kom når du først skrev tilbakemeldingen! Vi har nå en vårrengjøring av alle tilbakemeldinger og målet er at alle som har skrevet til oss skal få svar (uavhengig av hvor lenge siden dette er).

Det er selvfølgelig leit å høre at du ikke hadde et trivelig opphold hos oss! Som du selv nevner så bærer frokosten breg av strenge tiltak hos myndighetene i 2020/2021 og problemet ble forsøkt løst på best mulig måte. Vi har selvfølgelig evaluert dette i ettertid og ser flere nye løsninger på hvordan vi kunne håndtert dette i etterkant.
Nå er frokosten tilbake til normal, og vi håper selvsagt vi alrdi trenger å iverksette rutiner som kan påvirke opplevelsen av vår til vanlig gode frokost!

Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen og vi ønsker deg uansett hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. juli 2020

Resepsjonisten var vidunderlig! Men ellers var rom mørkt og kjipt. Savnet lys i taket, tekoker og litt farger.
Frokost var grei men stusselig med engangs pakker med pålegg, alt for mye plast og litt billig utvalg mat...
i forhold til pris stod det ikke til forventninger desverre

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 320karinp
Comfort Hotel Bergen Comfort Hotel Bergen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2022

Hei 320karinp!

Cathrine

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekk gikk greit og grei info ift muligheter for parkering. Rommet hadde grei størrelse og sengene var gode. Badet har også en grei størrelse. Det er litt lytt og man hører relativt lett når det går i dørene på naborommene. Siden det var korona restriksjoner så måtte man spise etter den tid man hadde valgt. Var litt kaotisk når man kom til frokost på avtalt tid. Virket ikke som man hadde noen i frokostsalen til å organisere plassering og det burde man hatt så hadde det nok fungert bedre ift plassering. Men nå var man igang med buffet igjen og det veldig mye bruk av engangsbestikk, tallerkener og kopper. I tillegg var en stor del av påleggene plastpakket i porsjonspakker. Det ble veldig mye søppel av dette og sorteringen av dette var litt tilfeldig og kunne vært bedre. Alt i alt hadde vi et fint opphold, men organisering rundt frokost kunne vært bedre.

2  Takk, Norway1961

Hei Norway1961 !

Cathrine

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det er fellesferie og travelt for de ansatte. Vi bor her i to dager. Frokost og fasade er helt greit. Selvopprydding har sikkert en god tanke med hensyn til effektivitet, men området rundt søpla blir fort kø og griseri. På rommet har vi flyttet en puff som stod stilt mot veggen for å få plass til ungene. Bak er det rester etter spy, dom vaskepersonalet ikke har sett. Vi har sagt fra til resepsjonen om dette to ganger, uten at det har blitt fikset. Det kom en kar oppom på kvelden når ungene var lagt, men vi kunne ikke la ham vaske da. Dette burde ha vært fikset med en eneste gang! Grisete og ekkelt opphold, og jeg kan ikke gi annet enn laveste score på Comfort i Strandgaten Bergen. Ikke representativt for våre erfaringer med Nordic Choice generelt, som er veldig bra.

1  Takk, dawilh

Hei Dawilh !

Det er selvfølgelig beklagelig at vi ikke har gjort alt vi skal for dere under oppholdet, og det beklager vi virkelig! Det er godt å høre at dette ikke var representativt for deres erfaringer med Nordic Choice, og dette er heller ikke noe som skal være representativt hos oss.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 på Bergenstur i forbindelse med norgestur. Vi hadde to dobbeltrom. Det er svært enkle rom uten noen form for tillegg. Ikke kjøleskap, ikke lampe over speilet. Men rommene fungerer på et vis. Frokosten derimot er sørgelig, vil påstå at det er Bergens dårligste hotellfrokost. Så dersom du ønsker en deilig hotellfrokost unngå dette hotellet. I tillegg flyter det søppel i frokostsalen. Gjestene skal rydde av bordene selv, men søppelbøttene som gjestene skal kaste søppelet i er overfylte og søppel flyter utover. Personalet mener gjestene skal bytte søppelposer selv...
Skuffende opplevelse.

Takk, Chris K

Hei Chris !

Frokosten i 2020 bar nok dessverre preg av et covid-år, og strenge tiltak fra myndighetene på buffè. Dette beklager vi selvfølgelig! Og vi har i etterkant evaluert hvordan vi løste dette, og håper at dersom (forhåpentligvis ikke) dette blir nødvendig igjen, at vi har en bedre løsning på dette.
I dag går frokosten som normalt og den er stort sett godt likt :)