Booking.comUSD 128
FindHotelUSD 129
eDreamsUSD 128
CheapTicketsUSD 128
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har to koronatiltak som jeg ikke liker. For det første blir ikke rommet rengjort. Dette merkes godt når man overnatter 4 netter. Såvidt at dasspapiret holdt. I tillegg må man skrive seg opp på frokost-tidspunkt og har maks en halvtime til frokost inkl køståing. Folk står altfor tett i køen. Selv ansatte kommer altfor tett på gjestene fordi matdisken er gjerdet inn. I tillegg settes det opp for mange gjester ifht antall bord. Alltid stress om hvorvidt man får bord eller ei. All maten er plastinnpakket. Kun pappfat og pappbeger. Gjestene må selv rydde opp.

Altfor varmt på rommet om natta. Dårlig rengjort bad. Masse håndavtrykk langs alle baderomsveggene.

Parkeringshuset er håpløst utformet, må gjennom to krappe svinger for å komme seg inn.

Takk, 383ellenu
Anmeldt 28. juli 2020

Resepsjonisten var vidunderlig! Men ellers var rom mørkt og kjipt. Savnet lys i taket, tekoker og litt farger.
Frokost var grei men stusselig med engangs pakker med pålegg, alt for mye plast og litt billig utvalg mat...
i forhold til pris stod det ikke til forventninger desverre

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 320karinp
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekk gikk greit og grei info ift muligheter for parkering. Rommet hadde grei størrelse og sengene var gode. Badet har også en grei størrelse. Det er litt lytt og man hører relativt lett når det går i dørene på naborommene. Siden det var korona restriksjoner så måtte man spise etter den tid man hadde valgt. Var litt kaotisk når man kom til frokost på avtalt tid. Virket ikke som man hadde noen i frokostsalen til å organisere plassering og det burde man hatt så hadde det nok fungert bedre ift plassering. Men nå var man igang med buffet igjen og det veldig mye bruk av engangsbestikk, tallerkener og kopper. I tillegg var en stor del av påleggene plastpakket i porsjonspakker. Det ble veldig mye søppel av dette og sorteringen av dette var litt tilfeldig og kunne vært bedre. Alt i alt hadde vi et fint opphold, men organisering rundt frokost kunne vært bedre.

1  Takk, Norway1961
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det er fellesferie og travelt for de ansatte. Vi bor her i to dager. Frokost og fasade er helt greit. Selvopprydding har sikkert en god tanke med hensyn til effektivitet, men området rundt søpla blir fort kø og griseri. På rommet har vi flyttet en puff som stod stilt mot veggen for å få plass til ungene. Bak er det rester etter spy, dom vaskepersonalet ikke har sett. Vi har sagt fra til resepsjonen om dette to ganger, uten at det har blitt fikset. Det kom en kar oppom på kvelden når ungene var lagt, men vi kunne ikke la ham vaske da. Dette burde ha vært fikset med en eneste gang! Grisete og ekkelt opphold, og jeg kan ikke gi annet enn laveste score på Comfort i Strandgaten Bergen. Ikke representativt for våre erfaringer med Nordic Choice generelt, som er veldig bra.

1  Takk, dawilh
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 på Bergenstur i forbindelse med norgestur. Vi hadde to dobbeltrom. Det er svært enkle rom uten noen form for tillegg. Ikke kjøleskap, ikke lampe over speilet. Men rommene fungerer på et vis. Frokosten derimot er sørgelig, vil påstå at det er Bergens dårligste hotellfrokost. Så dersom du ønsker en deilig hotellfrokost unngå dette hotellet. I tillegg flyter det søppel i frokostsalen. Gjestene skal rydde av bordene selv, men søppelbøttene som gjestene skal kaste søppelet i er overfylte og søppel flyter utover. Personalet mener gjestene skal bytte søppelposer selv...
Skuffende opplevelse.

Takk, Chris K