Booking.comUSD 134
FindHotelUSD 134
eDreamsUSD 134
HurbUSD 148
Anmeldt 9. august 2020

Vært på div hoteller og resturanter denne perioden, men dette er desidert det verste. Fulle lokaler under frokosten. Ingen bord eller stoler fjernet for å kunne holde avstand. Plastkopper/fat som alle måtte ta i for å få ifra hveandre. Så ikke at et eneste bord,stol eller håndtak ble vasket under frokosten, da var vi der i 3 dager!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 39linnf
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Betjeningen på hotellet var utmerket! Veldig behjelpelig og greie. Men selve hotellet var ikke mer enn gjennomsnittlig. Savnet helt vanlige ting som vannkoker, strykejern, minibar, q-tips osv. En annen ting som trekker ned er at rommene blir rengjort hver 4 dag.. vi var her fra lørdag til tirsdag og det ble ikke skiftet håndklær engang..

Frokosten er også en ting som trekker ned, da 90% av maten kom pakket inn posjonspakker + tallerkner, glass og bestikk var i papp/plast. Man følte rett og slett at man var på en skolekantine og ikke et hotell.. jeg er fult klar over at dette er pga coronaviruset, men det burde vært en bedre måte å løse det på. kaffe, juice og varm mat (egg, bacon osv.) var bra!

Ellers så var dette et helt greit hotell, rent, pent og moderne. Vi hadde også med oss hund, og det funket veldig bra her!

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 119malina
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har to koronatiltak som jeg ikke liker. For det første blir ikke rommet rengjort. Dette merkes godt når man overnatter 4 netter. Såvidt at dasspapiret holdt. I tillegg må man skrive seg opp på frokost-tidspunkt og har maks en halvtime til frokost inkl køståing. Folk står altfor tett i køen. Selv ansatte kommer altfor tett på gjestene fordi matdisken er gjerdet inn. I tillegg settes det opp for mange gjester ifht antall bord. Alltid stress om hvorvidt man får bord eller ei. All maten er plastinnpakket. Kun pappfat og pappbeger. Gjestene må selv rydde opp.

Altfor varmt på rommet om natta. Dårlig rengjort bad. Masse håndavtrykk langs alle baderomsveggene.

Parkeringshuset er håpløst utformet, må gjennom to krappe svinger for å komme seg inn.

Takk, 383ellenu
Anmeldt 28. juli 2020

Resepsjonisten var vidunderlig! Men ellers var rom mørkt og kjipt. Savnet lys i taket, tekoker og litt farger.
Frokost var grei men stusselig med engangs pakker med pålegg, alt for mye plast og litt billig utvalg mat...
i forhold til pris stod det ikke til forventninger desverre

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 320karinp
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekk gikk greit og grei info ift muligheter for parkering. Rommet hadde grei størrelse og sengene var gode. Badet har også en grei størrelse. Det er litt lytt og man hører relativt lett når det går i dørene på naborommene. Siden det var korona restriksjoner så måtte man spise etter den tid man hadde valgt. Var litt kaotisk når man kom til frokost på avtalt tid. Virket ikke som man hadde noen i frokostsalen til å organisere plassering og det burde man hatt så hadde det nok fungert bedre ift plassering. Men nå var man igang med buffet igjen og det veldig mye bruk av engangsbestikk, tallerkener og kopper. I tillegg var en stor del av påleggene plastpakket i porsjonspakker. Det ble veldig mye søppel av dette og sorteringen av dette var litt tilfeldig og kunne vært bedre. Alt i alt hadde vi et fint opphold, men organisering rundt frokost kunne vært bedre.

1  Takk, Norway1961