Booking.comUSD 132
eDreamsUSD 132
CheapTicketsUSD 133
HurbUSD 147
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Gift m en Bergenser. Men første gang vi bor på hotell i hjem byen hans. Er vanligvis på besøk hos familie når vi er her. Men nå hadde vi lyst til å være i sentrum uten å måtte kjøre hjem. Fin beliggenhet på hotellet. Sentralt i enden på gågata. Stille og rolig. Fikk rom m bitte litt utsikt over vågen. Helt greit rom men sluket på badet var tett, men ble ordnet opp i. Litt varmt og ikke så lett å få inn nok luft. Greie rom og gode senger. Frokosten var grei nok. Ikke noe wow. Veldig hyggelige folk i resepsjonen som gav gode råd og tips. Og var veldig hjelpsomme. Kunne ha m hund som var viktig for oss. Litt irriterende å måtte betale for shuffel bord spillet...stod ikke noe om det på siden deres...

2  Takk, Linda S
Anmeldt 11. august 2020

Hotellet var helt ok for formålet, tur med fruen og minstemann.
Sengene var løse og flyttet seg fra hverandre, litt upraktisk når minsten skulle ligge i midten. Men en pakke hyssing fra Nille fikset den biffen.

Frokost var noe enkel men grei nok mhp at det var Coronatid.

Betjening var hyggelig og behjelpelig, vi fikk en ekstra pute selv om resepsjonist på kveld var alene på jobb.
Rommet var rent og pent.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Jorgen6874
Anmeldt 9. august 2020

Vært på div hoteller og resturanter denne perioden, men dette er desidert det verste. Fulle lokaler under frokosten. Ingen bord eller stoler fjernet for å kunne holde avstand. Plastkopper/fat som alle måtte ta i for å få ifra hveandre. Så ikke at et eneste bord,stol eller håndtak ble vasket under frokosten, da var vi der i 3 dager!

Takk, 39linnf
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Betjeningen på hotellet var utmerket! Veldig behjelpelig og greie. Men selve hotellet var ikke mer enn gjennomsnittlig. Savnet helt vanlige ting som vannkoker, strykejern, minibar, q-tips osv. En annen ting som trekker ned er at rommene blir rengjort hver 4 dag.. vi var her fra lørdag til tirsdag og det ble ikke skiftet håndklær engang..

Frokosten er også en ting som trekker ned, da 90% av maten kom pakket inn posjonspakker + tallerkner, glass og bestikk var i papp/plast. Man følte rett og slett at man var på en skolekantine og ikke et hotell.. jeg er fult klar over at dette er pga coronaviruset, men det burde vært en bedre måte å løse det på. kaffe, juice og varm mat (egg, bacon osv.) var bra!

Ellers så var dette et helt greit hotell, rent, pent og moderne. Vi hadde også med oss hund, og det funket veldig bra her!

2  Takk, 119malina
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har to koronatiltak som jeg ikke liker. For det første blir ikke rommet rengjort. Dette merkes godt når man overnatter 4 netter. Såvidt at dasspapiret holdt. I tillegg må man skrive seg opp på frokost-tidspunkt og har maks en halvtime til frokost inkl køståing. Folk står altfor tett i køen. Selv ansatte kommer altfor tett på gjestene fordi matdisken er gjerdet inn. I tillegg settes det opp for mange gjester ifht antall bord. Alltid stress om hvorvidt man får bord eller ei. All maten er plastinnpakket. Kun pappfat og pappbeger. Gjestene må selv rydde opp.

Altfor varmt på rommet om natta. Dårlig rengjort bad. Masse håndavtrykk langs alle baderomsveggene.

Parkeringshuset er håpløst utformet, må gjennom to krappe svinger for å komme seg inn.

Takk, 383ellenu