Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Middels standard hotell, god frokost. Wi fi signal på vårt rom var svakt. Bodde høyt i ene enden. Virker som det ikke var skikkelig aircondition på rommet. Måtte åpne vinduer for nedkjøling. Det var det nok flere før meg som hadde gjort for gardinene var temmelig opphakket. Flott med gratis parkering i en ellers dyr by å kjøre og parkere i.

Opphold: august 2018, reiste som et par
Takk, kureli
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Kjære @kureli
Takk for besøket og ikke minst at du gir oss en tilbakemelding etter besøket. Vi har et helt nytt ventilasjonsanlegg på hotellet som kan styres av gjestene selv noen grader opp eller ned, men det er ikke slik som aircondition nei. Vi har også muligheten til å overstyre anlegget om det blir for varmt eller kaldt på rommet, så det er bare å kontakte oss ved et forhåpentligvis nytt opphold. Wifi dekningen vår er også relativt ny og forsterket, så hadde satt stor pris på om du tok kontakt med meg direkte eller hotellet så vi kan dobbelsjekke akkurat deres rom.

Hjertelig velkommen tilbake!

Hege | Hotellsjef

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er meget flott og har en fin stil.
De ansatte der var alltid hyggelige og hjelpsomme. God frokost og middag, men kanskje litt lang ventetid på middagen.

Ellers på rommet var det ikke såpe til dusjen. Dispenseren var helt tom. Air-conditioning fungerte tilsynelatende ikke på mitt og min nabo sitt rom. Kranen på vasken står veldig langt nede, så det er såvidt du får hendene under når du skal vaske hendene dine. Mellomrommet mellom kran og vask er for lite.

Opphold: august 2018, reiste på forretningsreise
Takk, FK000

Hjertelig takk for besøket @FK000 og og fin tilbakemelding. Beklager det som ikke gikk helt på skinner, det er absolutt ikke småpirk. Vi står på hver dag for å unngå at slike ting skal skje. Blant annet har vi nå byttet ut såpedispenserne på alle rom hvor det er mye lettere å se hvor mye såpe som er igjen.
Vi ser frem til neste besøk, hjertelig velkommen tilbake!

Hege | Hotellsjef

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Rommet var veldig praktisk med skillevegg mellom sengene. Litt vond lukt på badet om morgenen. Dette var ikke et problem når vindu stod litt åpent. Vi løste problemet slik, men burde kanskje informert personalet. Kjempefint med lekerom for barna. De fikk være med på skattejakt, og den ansvarlige fra personalet hadde gjemmeleken med dem. Frokosten var meget bra. Det ble alltid fylt på nytt hvis noe var tomt. Treningsrommet var veldig bra med skikkelig kvalitetsutstyr, og ikke minst en fabelaktig utsikt. Vi kjører elbil, og det var masse ladepunkter vi kunne benytte. Alt i alt var vi godt fornøyd med fasilitetene og oppholdet.

Takk, Gert V
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Herlig å høre @Gert V, tusen takk for besøket og for hyggelige ord.
Vi håper dere kommer tilbake i fremtiden, og da skal vi sørge for ekstra god lukt på badet også :)

Hege, Hotellsjef

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Førsteinntrykket av hotellet er veldig godt. Vi fikk en god mottagelse i resepsjonen, og det var veldig stas for barnet å få en helt egen gullpenge å kjøpe is for. Rebusløpet var en fin måte å aktivisere barna på, og samtidig en god måte for oss voksne å bli litt bedre kjent med hotellet. Lekerommet var trist. Mye fordi mange hadde tegnet/skrevet på veggen, og det var mye ødelagte leker der..
Frokosten var veldig god, og det var rent og ryddig rundt omkring. Vi testet middag på restauranten første kveld, og ble litt skuffet. Biffen var helt ok, men hadde kjedelig tilbehør. Laksen på barnemenyen kom med erter og en haug med salat oppå - ikke en suksess for seksåringen. Pizzaen var god. Men det verste var at vi - som også hadde med en baby på tur, følte at både servitører og andre gjester ikke syntes noe om dette... Det var noen blikk fra gjestene på nabobordet, og de flyttet seg lengre unna oss selv om det ikke var snakk om en baby som gråt eller på noen måte bråkte. Det var ingen andre spisesteder i nærheten av hotellet som var åpne da vi kom.

Rommet vårt var fint og tydelig pusset opp i senere tid. Om noe trekker ned Er det at gulvet hadde mange stygge hakk/sår, og skyvedøren til badet gjorde at det var veldig lytt.Stort og luftig bad, fin babyseng og god plass. Dessverre var sengen vi fikk på det første rommet ikke helt som den skulle- og vi sa i fra i resepsjonen på morgenen før vi dro ut. Vi ble lovet at dette skulle fikses med en gang, og vi var så ute hele dagen. Vi kom sent tilbake på rommet (ca kl 21) og oppdaget at ingen ting var gjort. Gikk så ned i resepsjonen og fikk byttet rom - til et rom med en seng hvor sengeplankene hang ned og det var spisse spikre nesten nede på gulvet - ikke ideelt med en baby krabbende rundt, så da måtte vi bytte igjen. Hun som sto i resepsjonen skal ha all skryt i verden for at hun prøvde å redde situasjonen med å finne nytt rom til oss enda en gang. Det ble sent på kvelden før vi kom oss på det nye rommet - og en litt slitsom avslutning på en ellers fin tur. Så alt i alt - et fint hotell, men potensiale til å være mye bedre.

Takk, Ingun S
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Kjære @Ingun S med familie
Tusen takk for besøket og for at du gir oss en tilbakemelding, ikke minst underveis i oppholdet så vi får ordnet opp så godt vi kan.
Her er det absolutt forbedringspotensiale ja, beklager virkelig at total opplevelsen ble slik den ble.
Det er såpass stor etterspørsel etter familierom på sommeren at vi må bruke noen rom som har fått litt medfart, men dette skal vi gi beskjed til gjestene om i forkant i så fall, som ikke ble gjort i deres tilfelle. Vi skal også utbedre eventuelle avvik med en gang, så her har kommunikasjonen stoppet et sted. Tilbakemeldingen din om maten i restauranten er blitt tatt opp internt samt servicen. Vi kan ikke styre andre gjesters oppførsel, men man skal absolutt ikke få følelsen fra oss ansatte at babyer ikke er velkommen i restauranten. Tvert i mot, setter vi service mot de minste gjestene våre høyt spesielt nå i sommer månedene. Vi har også notert oss at det lille lekerommet har også fått ekstra medfart nå i høysesongen og må suppleres. Vi har ogås et aktivitetsrom i et av våre møterom, som jeg håper dere testet ut med tegnebord, leker og bordtennis.
Hjertelig takk igjen for tilbakemeldingen og for at dere hjelper oss i å imøtekomme gjesters forventinger i fremtiden.

Ta gjerne kontakt med meg direkte i forkant av et forhåpentligvis nytt opphold, så skal jeg sørge for at vi tar ekstra godt vare på deg og familien din. Håper vi ser dere igjen!

Hege, Hotellsjef

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Store familierom delt i to med skillevegg. Gir litt privatliv til både store og små. Fint, stort bad. Gøy for barna at de fikk sin egen gullpenge til å kjøpe is for :) Veldig bra frokost!

Grei plassering i forhold til flyplassen.

Takk, Hilde J
Kine D, Restaurant Manager på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Så hyggelig å se at dere fikk ett flott opphold når dere besøkte oss @Hilde J.
Ekstra kjekt å se at vårt barnekonsept falt i god smak, og ikke minst at dere fikk en god frokost før avreise :)

Håper å se dere her neste gang dere skal til Bergen!

Best regards,

Kine | Restaurant Manager