Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Heisann, Quality Edvard Grieg hotell i Bergen i år som ifjor skal vi bruke dåke som hotell igjen og eg glede meg masse te helgo, gratis softis! Så vil eg sei for ein hyggelig service og sånn dåke e topp!!

Takk, Synne W
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Softis og popcorn er aldri feil på konferanse, vi er såå enig!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst at dere kommer tilbake til oss.

Quality Hotel Edvard Grieg

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Tven virket ikke pga været. Vi oppdaget på natten at vi ikke hadde dopapir. Valget til hodepute er bare en pitteliten pute som ikke gir noen støtte eller en gedigen pute som det blir ubehagelig å ligge hodet på da hele kroppen nesten må ligge oppå der for ikke å våkne med kink i nakken. Det var ikke smart å bestille en drink på kvelden, vi gikk bare ned da tven på rommet ikke virket og tenkte vi skulle prøve å se oss om, men angret på at jeg spurte etter en drink og ikke bare kjøpte en øl. Baconet til frokost smakte ingenting og kaffimaskinene til frokost virket ikke... Det som skulle være et avbrekk fra hverdagen ble egentlig bare en irritasjon og en utgift, måtte kjøpe og spiste bedre frokost/lunsj hjemme.
En meget hyggelig dame i resepsjonen på morgenen reddet dagen, hun var virkelig rett person til den jobben. Hun ble det positive vi har å si om oppholdet.

Takk, Hilde T
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære @Hilde T
Vi ser jo helst at alle gjester drar herfra fornøyd, avslappet, mett og uthvilt så vi er lei oss for å lese din opplevelse av oppholdet.
Hver dag blir vi rost opp i skyene på punktene du beskriver og får vi beskjed om noe ikke er som det skal så vil vi fikse det med en gang. Selvsagt skal vi fylle på toalettpapir, så her har det gått for fort i svingene, beklager det En av to kaffemaskiner hadde litt problemer tidligere ja, men da har vi i så fall skiltet til den andre maskinen og satt frem ekstra kafffekanner. Foruten TV utfordringen som trolig betyr at du bodde under en av de større høst stormene i Bergen. I slike unntakstilstander er det dessverre lite vi får gjort. Gi meg gjerne mer spesifikk informasjon direkte, så kan jeg følge opp dette mer grundig.

Anmeldt 2. oktober 2018

Kun en overnatting i forbindelse med jobb.
Men ble godt tatt i mot.
Pent og rent på rommet.
Fint treningsrom og veldig hyggelig restaurant.
Fikk hjelp av de ansatte til å peke ut en fin løpetur i området.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Anders H

Så utrolig hyggelig å lese, @Anders H
Vi håper dette betyr et nytt besøk i fremtiden!

Anmeldt 2. oktober 2018

Parkering i kjeller på hotellet - skulle bare ønsket det var en heis opp til etasje man skulle bo i - men det er en detalj!
Flott frokost - med ferske bakevarer. Restaurant på kvelden hadde kanskje ikke beste utvalg - men ok - og med veldig hyggelig betjening!
Rommene var flotte - hadde 35 kvadrat og boltre meg på med mine to hunder! Kunne ønsket litt bedre kjøling på rommene - selv med vindu oppe ble det veldig varmt. Tydelig at aircondition ikke virker.
Litt treg utsjekk på morgenen - men men.

Det jeg er lei meg for at er at andre hundefolk lar hundene tisse i gangene OG heisene. Slik skal det ikke være! Dette vil jeg bare beklage ovenfor hotellet på vegne av hundeNorge!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Signe S

Hjertelig takk for besøket og god, konkret tilbakemelding, @Signe S!
Ja, vi er etterhvert blitt et populært hotell for hunde eiere spesielt under utstillinger/eventer, men vi har heldigvis ytterst sjelden utfordringer med de firbente. Om det lar seg gjøre får disse rom på bakkeplan med direkte utgang og ikke via lobbyen/resten av hotellet, men om et uhell mot formodning skulle skje (første gang vi har fått høre akkurat det du beskriver) så renses det omgåendepå lik linje som om en tobent gjest skulle bli litt "sjøsyk" på veien fra baren til rommet :) Men ja, vi kan absolutt være enig med deg på det.
Vi har forøvrig ventilasjon og ikke aircondition som sjelden er bruk for i Norge, men det kan høres ut som ditt rom kunne trengt en sjekk av avtrekk e.l. Ta gjerne kontakt med meg direkte så hjelper du oss med å finne ut mer og evt. utbedre dette.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har hatt fire flotte dager med familien. Meget god service med et flott blikk for familiens yngste. Små lekekroker, små spørsmål om barna ville ha en is eller liknende og positive tilrettelegginger gjorde dette til en lek. Vi ble møtt med god frokost og smilende ansatte. Takk for en god opplevelse.

Takk, MrMacgyver82
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Så fantastisk å lese, @MrMacgyver82!
Vi er opptatt av å kunne gjøre noe for barnefamilier hele året, selvom det er i sommerferien vi har absolutt mest tilbud.
Så kjekt at dere koste dere, og håper vi kan ønske dere velkommen igjen snart!

Hege | Hotellsjef
Quality Hotel Edvard Grieg