Vio.com
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Var der i forbindelse med Yrkesdykkerkonferansen 2018. Bra hotell og god mat. Fine rom, men konseptet med at man aktivt må bestille rengjøring er en miljøbløff. Her er det kun en greie for at hotellet skal tjene mer penger. Hadde gjesten også tjent noe på dette så hadde det vært greit.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, RosslandR
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære @RosslandR
Hjertelig takk for besøket og tilbakemeldingen din, vi er glad for å høre at du likte hotellet generelt!

La oss bare få en ting unnaveis med en gang, i hotellkjeden vår innfører vi ikke tiltak rettet mot samfunnsansvar og miljø for kun å tjene mer penger. Dette er noe vi genuint brenner for og ønsker å gjøre en forskjell som et så stort selskap vi er med over 190 hotell. Vi skjuler derimot ikke at vi måler resultatene våre på en trippel bunnlinje (People, Planet & Profit), da de som oftest henger sammen.

Det har i flere år vært et ønske blant mange gjester og kunne velge bort rengjøring underveis i oppholdet, dersom de ikke trenger det. Da vi må bemanne hotellet vårt etter antall boende gjester uansett, har løsningen blitt at man kan henge ut et dørskilt innen kl. 23 kvelden før om man ønsker renhold og så donerer hotellet i tillegg 10,- til vårt mangeårige UNICEF prosjekt "Sweet Dreams" for de rommene som ikke har hengt ut skiltet. Forstår godt at du tenker slik du gjør, når vi ikke får kommunisert ut ordentlig at bemanningen på vaktlisten kommer på jobb på morgenen som planlagt, men får heller mer tid til å gjøre andre oppgaver. Det er klart at enkelte ganger kan det bli spart noen kroner også, som ved sykdom ol.

I det store og det hele er dette en vinn vinn situasjon for både oss, gjestene og barna/familiene i Kambodsja som prosjektpengene går til.

Ikke nøl med å ta kontakt med meg direkte om du har ytterligere kommentarer/spørsmål til dette.

Anmeldt 23. oktober 2018

Hei,

Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gikk frem og tilbake uten og hjelpe noen. Ble litt irritert og måtte vente nesten 10min før han kom tilbake. Veldig Synd!

Takk, 787timmyt
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Tusen takk for besøket @Timmy T og for at du sier i fra om hvordan du opplevde oss.
Vi får mye ros for service nivået hos oss i alle ledd, men vi kan ikke tillate oss å ha en "dårlig dag" for da kan plutselig helhetsinntrykket fort bli snudd. Så takk igjen for at du sier i fra, vi skal følge opp.

Quality Hotel Edvard Grieg

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Heisann, Quality Edvard Grieg hotell i Bergen i år som ifjor skal vi bruke dåke som hotell igjen og eg glede meg masse te helgo, gratis softis! Så vil eg sei for ein hyggelig service og sånn dåke e topp!!

Takk, synnew2016

Softis og popcorn er aldri feil på konferanse, vi er såå enig!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst at dere kommer tilbake til oss.

Quality Hotel Edvard Grieg

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Tven virket ikke pga været. Vi oppdaget på natten at vi ikke hadde dopapir. Valget til hodepute er bare en pitteliten pute som ikke gir noen støtte eller en gedigen pute som det blir ubehagelig å ligge hodet på da hele kroppen nesten må ligge oppå der for ikke å våkne med kink i nakken. Det var ikke smart å bestille en drink på kvelden, vi gikk bare ned da tven på rommet ikke virket og tenkte vi skulle prøve å se oss om, men angret på at jeg spurte etter en drink og ikke bare kjøpte en øl. Baconet til frokost smakte ingenting og kaffimaskinene til frokost virket ikke... Det som skulle være et avbrekk fra hverdagen ble egentlig bare en irritasjon og en utgift, måtte kjøpe og spiste bedre frokost/lunsj hjemme.
En meget hyggelig dame i resepsjonen på morgenen reddet dagen, hun var virkelig rett person til den jobben. Hun ble det positive vi har å si om oppholdet.

Takk, 643hildet
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære @Hilde T
Vi ser jo helst at alle gjester drar herfra fornøyd, avslappet, mett og uthvilt så vi er lei oss for å lese din opplevelse av oppholdet.
Hver dag blir vi rost opp i skyene på punktene du beskriver og får vi beskjed om noe ikke er som det skal så vil vi fikse det med en gang. Selvsagt skal vi fylle på toalettpapir, så her har det gått for fort i svingene, beklager det En av to kaffemaskiner hadde litt problemer tidligere ja, men da har vi i så fall skiltet til den andre maskinen og satt frem ekstra kafffekanner. Foruten TV utfordringen som trolig betyr at du bodde under en av de større høst stormene i Bergen. I slike unntakstilstander er det dessverre lite vi får gjort. Gi meg gjerne mer spesifikk informasjon direkte, så kan jeg følge opp dette mer grundig.

Anmeldt 2. oktober 2018

Kun en overnatting i forbindelse med jobb.
Men ble godt tatt i mot.
Pent og rent på rommet.
Fint treningsrom og veldig hyggelig restaurant.
Fikk hjelp av de ansatte til å peke ut en fin løpetur i området.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, andersh494

Så utrolig hyggelig å lese, @Anders H
Vi håper dette betyr et nytt besøk i fremtiden!