Booking.comUSD 127
TripadvisorUSD 127
Travelocity
Quality HotelsUSD 137
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Meg og min søster bestilte impulsivt overnatting på hotellet. Et godt tilbud som vi fant på nett. Oppgraderte til stort superior rom. Gode senger. Stort deilig bad med badekar. Restauranten hadde nydelig mat og god service. Ansatte brukte munnbind.i koste oss og booket en natt til. Kokken laget en annen meny for oss. Nydelig mat. God service overalt og opplevde gode corona tiltak.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, lailasydow
Hege Lund Bakke, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2021

Så fantastisk å høre, tusen takk for besøket og ikke minst tilbakemelding!
Vi håper det blir flere impulsive hotellbesøk, enten hos oss eller hos andre, for det kan virkelig gi en boost i hverdagen som ellers er preget med Corona-restriksjoner, mener vi i hvertfall :-)

Hjertelig velkommen tilbake :)

hege.lund@choice.no

Anmeldt 17. februar 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt familierom med oppredning på sovesofa til 1 barn og 1 barn sammen med voksen i stor dobbeltseng.
Når vi kom på rommet var det ikke redd opp på sofaen.
Sofaen var skitten,masse flekker og støvete,og under sofaen var det is pinner og youghurt beger med søl opp til vegge med noe ekkelt. På badet var det skittent i do(avføring),speil,gulver var skittent.
Under sengene var det lett å se under,også der va det masse støv,hadde ikke vært så vanskelig å rengjøre under der.
På veggen med gardinen var det smadret 1 innsekt som forsatt hang der.
Generelt var rommet skittent og vi klagde i resepsjonen til en hyggelig dame som beklaget,og vi fikk 1 nytt rom.
Dette rommet var oppredd å hadde ikke boss,Men det var også støvete å skittent!.
Det lå svarte hår på dynen også på badet. På badet manglet det håndsåpe, å dusj såper. Ekkelt,skulle tro renholdet var bedre under en pandemi Dobbeltsengen var ikke beregnet til å ha 1 barn i,da det var 2 enkelt senger som gled fra hverandre.
Kaffi maskinen virket,men kaffien som lå der var utgått på dato. Støv å skit i alle kroker.
Her var det parkett på gulvene så skulle ikke tro det er så vanskelig å vaske å støvsuge.
Nei her var det ekkelt,vi luftet koffertene når vi kom hjem å vasket alt av klær..skal ikke være sånn! Kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, 155kjerstil
Hege Lund Bakke, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2021

Kjære Kjersti med familie <3
Dette var svært beklagelig å lese og trist at dere opplevde dette hos oss. Vi har rutiner på plass samt ekstra smittevern tiltak nå jevnt over på hotellet inkludert romrenholdet, og likevel skjedde det såpass mange avvik på to ulike rom. Det tar vi på det høyeste alvor og følger opp. Dukker det opp mer krevende rom enn vanlig, så skal det gis mer tid til renholdet og utifra hovedvekten av tilbakemeldingene helt siden i fjor ser vi at dette følges . Menneskelige glipper kan skje selv om det absolutt ikke bør skje, så at du sier i fra er veldig verdifullt for oss.

Har veldig lyst å snakke/maile med deg direkte, så hadde satt stor pris på om du kan kontakte meg på hotellet eller via min epostadresse (se under).

Håper inderlig vi får sjansen til å ønske dere velkommen igjen og vise hvordan et opphold her egentlig skal være :) Tusen takk for tilbakemeldingen og ikke minst besøket!

hege.lund@choice.no

Anmeldt 14. februar 2021

For andre gang overnattet vi på dette hotellet. De hadde fantastisk tilbud med 3 retters middag - overnatting og frokost til kr. 795.- pr. person.
Vi benyttet det slikt tilbud i november også, og da fikk vi en utrolig stor og god juletallerken til hovedrett. Denne gangen var menyen - skalldyrsuppe - brosme eller entrecot og Creme Brulle . Alt var helt perfekt og deilig.
Service er helt upåklagelig da alle er så hyggelig og hjelpsom. Fikk et flott rom med utsikt. Kommer til å benytte et slikt tilbud igjen, selv om vi bor i Bergen.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Sigrund Karin O... K
Hege Lund Bakke, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2021

Tusen hjertelig takk for nok et besøk og for superhyggelig tilbakemelding!
Kortreist "ferie" kan være nokså magisk, kanskje spesielt nå i Corona-tider.
Ser frem til dere kommer tilbake til oss, Sigrund Karin!

På vegne av hele Team Grieg;

Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Beliggenhet er fin, enkel parkering og er det fult så bare kjør under, stilig lobby med hyggelig personale. Jeg booket 3 forskjellige superior rom. Vi skulle ha byttet før men det ble så sent så gjorde det dagen etter. Alle rom var...ikke hyggelige og komme inn på!
Bildene taler for seg, men for å nevne noe; mye hår i sengen (som var redd opp), Gud vet hva av seige flekker på badromsgulv, ikke rent håndkle, en stol du ikke ønsker å sitte på, en TV som kan snus 15 grader så du får ikke sett TV fra sofaen eller senga
Generelt så ser det ut som et brakkerom med feil og mangler som ikke har sett støvsuger/rengjøring på en stund.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, StianPH

Kjære gjest
Hjertelig takk for besøket og for tilbakemeldingen.
Dette var langt fra hyggelig lesning vedrørende romrenholdet og det kan jeg forsikre deg om ble tatt tak i etter dere sjekket ut. Det er lagt til rette for ekstra godt renhold spesielt nå i disse tider med smittevernhensyn også, og utifra andre gjesters tilbakemeldinger både i fjor og i år så vil jeg si at det ikke gjenspeiler det generelle renholdsnivået på hotellet. Men slike unntak som dette skal så absolutt ikke skje..
Håper dere kommer tilbake og gir oss en ny sjanse. Kontakt gjerne meg eller en av mine kollegaer i resepsjonen i forkant av oppholdet, så skal vi sørge for oppgradering til et deluxe rom e.l. og gjerne en hilsen fra oss på rommet.

Velkommen igjen!

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Vi var i Bergen i forbindelse med konfirmasjon. Kjempeflott hotell, supert med gratis parkering og kjempegod service fra personalet. Vi booket tre rom og hadde en topp helg. God frokost og godt utvalg og god plass. Eneste vi har å utsette på oppholdet vårt, var skitten tallerken blant de rene både lørdag og søndag under frokosten. Slapp å stå i kø slik vi har gjort på andre hoteller nå i corona tiden. Veldig fornøyd med oppholdet og vi kommer garantert tilbake. Anbefales :)

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Jillkul
Birte Torvanger Nodset, Other på Quality Hotel Edvard Grieg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Tusen takk for besøket og fantastisk fin tilbakemelding @Jillkul.

Kjempe kjekt å høre at dere hadde det så bra hos oss.
Din kommentar om skitne tallerker er tatt videre til riktig avdeling som vil følge opp!

På vegnene av Team Grieg: <3-lig velkommen tilbake!

Birte - Resepsjonssjef