Bjørn Egil T
Sola, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 27. okt. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: oktober 2018
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations ManagerRadisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. okt. 2018
Heisann Bjørn Egil,
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er kjempe hyggelig å høre at rommet ble godt likt, og at du har hatt et behagelig og flott opphold her hos oss!
Og enda kjekkere å høre at du har truffet på rett lojalitetsprogram og at fordelene falt i god smak :-)

På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved neste Bergenstur!

kr 2 430
    kr 6 891
0.5 km fra Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 20. oktober 2018

Tok med kona til Bergen for å hygge oss en natt på hotel. Bestilte da et "oppgradert rom" for å få litt ekstra luksus. Blir da veldig skuffet når vi få et "Superior rom " med gamle skitne tepper og et knøtt lite bad med dusj i badekaret. Takhøyden i "dusjen" var så lav at jeg må bøye hode i dusjen for å kunne vaske håret (Jeg er ikke høyere enn 178 cm !). Frokosten var heller ikke noe å skryte av. Når det serveres kalde speilegg med en tykk skorpe/hinne over den gule plommen og speilegget krøller seg i kanten har det ligget der altfor lenge. Dette var nok min siste gang på Radisson Blue Royal Bergen. Neste gang blir det et annet hotel for 1809,- kroner natta. Og da håper jeg de innfrir!

Romtips: Anbefaler andre å velge ett annet hotel
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, erikoestboe
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Heisann Erik,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse under deres opphold her hos oss, og jeg beklager på det sterkeste at vi ikke sto til deres forventning på rom og at kvaliteten på vår frokost ikke holdt opp til vår kvalitet.

Din tilbakemelding er delt med vår ledelse, og vi håper å høre fra deg slik at vi kan rette opp i ditt inntrykk!

anneline.hermansen@radissonblu.com

Anmeldt 19. oktober 2018

God hotell ved brygge i Gamle byen. Fantastisk god frokost med bra valg. Flott rom service og veldig bra og stabilt internett overalt. Har vært litt uheldig med strømbrudd for ca. En timestids som påførte til at alle TV kanaler bli borte flere timer etterpå.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
1  Takk, Sarabjit S

Heisann Sarabjit,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Jeg er glad for å høre at du har hatt et fint opphold her hos oss, og at alt fra beliggenhet, rom og frokost falt i god smak.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning.

Beste hilsen,

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dusjen sluttet å virke på rommet mitt mitt i morgendusjinga.Det var en skikkelig nedtur. Jeg fikk heller ikke TV til å virke på rommet mitt. På frokostserveringen var det fullt så det var store mangler både av mat og drikke. Vakkert sted og sentralt. Men hotellet viste seg ikke fra sin beste side for meg. Jeg fikk ingen respons da jeg sa fra i resepsjonen. Terningkast 3

1  Takk, Tuuttaj
RadissonHotelGroup, Customer Support Specialist på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hej Tove Alice,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Vi beklagar att du hade problem med TV samt dusch på ditt rum. Självklart så ska de båda fungera utan problem, och vi beklagar detta. Vi uppskattar din feedback, även angående frukosten, och ska göra vårt bästa för att förbättra oss i framtiden.

Anmeldt 1. oktober 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Greit hotell, men ikke mer. 3 av 4 nattbordslamper fungerte ikke. Litt tungvint dusjløsning. Restaurant/frokost middelmådig. Nokså kaotisk severing. Ellers hyggelig betjening, høflig og hjelpsom. O.K., men ikke mer.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Cato G

Heisann Cato,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.

Jeg håper å høre fra deg om det er noe vi kan gjøre for deg, og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved et senere besøk slik at vi kan gjøre vårt beste for å rette opp ditt inntrykk!

anneline.hermansen@radissonblu.com