Phs867
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations ManagerRadisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. nov. 2018
Heisann Phs867,
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper å høre fra deg slik at vi kan få mer informasjon vedrørende når du var her og lignende, slik at vi kan undersøke saken nærmere.

Med vennlig hilsen,
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 13. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 4. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018