6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Trip.com
Expedia.comUSD 130
Anmeldt 16. november 2018

Hoteljet ligger flott til ytterst på bryggen, kant å gå til torvalmeninigen, men flott tur. Hotellet er bra, men både kjøkken og servering trenger kraftig oppgradering. Maren tok slutt, kald og uoversiktlig servering på morgenen servere rå kylling er ikke holdbart.

Takk, Phs867
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Heisann Phs867,
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper å høre fra deg slik at vi kan få mer informasjon vedrørende når du var her og lignende, slik at vi kan undersøke saken nærmere.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
anneline.hermansen@radissonblu.com
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 13. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 4. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018