5 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 131
Radissonhotels.comUSD 130
Trip.comUSD 131
Anmeldt 18. november 2018

Deltok på to store konferanser, og konferansefasilitetene var utmerket. God service og ansatte som strakk seg langt. God lunsj med spesielt gode desserter. Vi var omlag 30 stykker som deltok på begge konferansene, så vi ble litt skuffet når vi fikk samme dessert (til festmiddagen) to dager.
Rommet var greit, hadde businessrom - ikke veldig stort men greit. Rengjøringen derimot var dårlig. Når jeg sjekket inn søndag lå det en chilinøtt på gulvet (sannsynligvis etter forrige beboer), når jeg sjekket ut torsdag lå fortsatt chilinøtten der. Veldig godt synlig, men skulle en komme til med støvsugeren måtte en flytte en stol.
Antar at det ikke ble støvsugd på de fire døgnene jeg bodde der - og det er ikke bra. Sengetøyet ble heller ikke skiftet, og det var så som så med oppfylling av såpe. Måtte hente i respesjonen.
Frokosten var meget bra

1  Takk, lilljacquelinef
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Heisann Lill Jacqueline F,
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper å høre fra deg slik at vi kan få mer informasjon vedrørende når du var her og lignende, slik at vi kan undersøke saken nærmere.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
anneline.hermansen@radissonblu.com
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 16. november 2018

Hoteljet ligger flott til ytterst på bryggen, kant å gå til torvalmeninigen, men flott tur. Hotellet er bra, men både kjøkken og servering trenger kraftig oppgradering. Maren tok slutt, kald og uoversiktlig servering på morgenen servere rå kylling er ikke holdbart.

Takk, Phs867

Heisann Phs867,
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
anneline.hermansen@radissonblu.com
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 13. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 4. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018