Sunshine40121216403
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Front Office ManagerRadisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. nov. 2018
Heisann Sunshine40121216403

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter oppholdet du hadde hos oss nylig.
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.
Vi jobber kontinuerlig for å forbedre oss og vårt produkt, og vi tar dine tilbakemeldinger med oss i arbeidet videre.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning, og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan gjøre for deg!

Med vennlig hilsen
12.5 km fra Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 18. november 2018

Deltok på to store konferanser, og konferansefasilitetene var utmerket. God service og ansatte som strakk seg langt. God lunsj med spesielt gode desserter. Vi var omlag 30 stykker som deltok på begge konferansene, så vi ble litt skuffet når vi fikk samme dessert (til festmiddagen) to dager.
Rommet var greit, hadde businessrom - ikke veldig stort men greit. Rengjøringen derimot var dårlig. Når jeg sjekket inn søndag lå det en chilinøtt på gulvet (sannsynligvis etter forrige beboer), når jeg sjekket ut torsdag lå fortsatt chilinøtten der. Veldig godt synlig, men skulle en komme til med støvsugeren måtte en flytte en stol.
Antar at det ikke ble støvsugd på de fire døgnene jeg bodde der - og det er ikke bra. Sengetøyet ble heller ikke skiftet, og det var så som så med oppfylling av såpe. Måtte hente i respesjonen.
Frokosten var meget bra

1  Takk, lilljacquelinef
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Heisann Lill Jacqueline F,
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper å høre fra deg slik at vi kan få mer informasjon vedrørende når du var her og lignende, slik at vi kan undersøke saken nærmere.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
anneline.hermansen@radissonblu.com
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 16. november 2018

Hoteljet ligger flott til ytterst på bryggen, kant å gå til torvalmeninigen, men flott tur. Hotellet er bra, men både kjøkken og servering trenger kraftig oppgradering. Maren tok slutt, kald og uoversiktlig servering på morgenen servere rå kylling er ikke holdbart.

Takk, Phs867

Heisann Phs867,
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
anneline.hermansen@radissonblu.com
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 13. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 4. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018