tFinn T
Haugesund, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations ManagerRadisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. des. 2018
Heisann finnt349,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

0.5 km fra Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 29. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldt 23. november 2018

Anmeldt 22. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Elendig julebordbuffe og dårlig utvalg i bar på grunn av dei ikkje har ingredienser å lage ting. Rommet var bra. Det var ein forferdelig stank av kloakk på badet. Ga beskjed til stuapikene på lørdag. Fikk beskjed om at vaktmesteren hadde fri.

Takk, Venture29872300848

Heisann Venture29872300848

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!

Det er svært beklagelig å høre at vi ikke leverte til forventningene under ditt opphold hos oss. Dette er selvsagt ikke slike opplevelser vi ønsker at våre gjester skal ha, og ikke et slikt inntrykk du skal sitte igjen med etter endt opphold. Ta gjerne kontakt med oss direkte, dersom det er noe vi kan gjøre for deg.

Med vennlig hilsen
Silje Stene