Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Trip.com
Prestigia.comUSD 137
Anmeldt 29. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldt 23. november 2018

Anmeldt 22. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Elendig julebordbuffe og dårlig utvalg i bar på grunn av dei ikkje har ingredienser å lage ting. Rommet var bra. Det var ein forferdelig stank av kloakk på badet. Ga beskjed til stuapikene på lørdag. Fikk beskjed om at vaktmesteren hadde fri.

Takk, Venture29872300848

Heisann Venture29872300848

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Det er svært beklagelig å høre at vi ikke leverte til forventningene under ditt opphold hos oss. Dette er selvsagt ikke slike opplevelser vi ønsker at våre gjester skal ha, og ikke et slikt inntrykk du skal sitte igjen med etter endt opphold. Ta gjerne kontakt med oss direkte, dersom det er noe vi kan gjøre for deg.

Med vennlig hilsen
Silje Stene