Booking.comUSD 121
eDreamsUSD 121
Orbitz.comUSD 121
getaroom.comUSD 126
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Rommet var rent men litt traust. Litt dårlige puter og lite såper etc på et dobbeltrom.
Frokosten var veldig bra med hyggelig personal. Rikt utvalg.
Rask og effektiv inn og utsjekking.
Mye liv og røre i hotellbaren.
Fitness rom har det mest nødvendige for en kjapp økt.
Beliggenhet er fortreffelig og det er kort gange til det meste.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, finnt349
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Heisann finnt349,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 29. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldt 23. november 2018

Anmeldt 22. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018