Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Trip.com
getaroom.comUSD 141
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Fikk et veldig fint rom med fruktkurv grunnet status hos Radisson Rewards. Hyggelig og imøtekommende betjening. God frokost. Ikke noe støy.

Sentralt og hyggelig hotell. Veldig bra valuta for pengene.

Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, T8083QUericw
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Heisann T8083QUericw,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er kjempe kjekt å høre at du har hatt et fint opphold her hos oss, og at alt falt i god smak :-)
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Rommet var rent men litt traust. Litt dårlige puter og lite såper etc på et dobbeltrom.
Frokosten var veldig bra med hyggelig personal. Rikt utvalg.
Rask og effektiv inn og utsjekking.
Mye liv og røre i hotellbaren.
Fitness rom har det mest nødvendige for en kjapp økt.
Beliggenhet er fortreffelig og det er kort gange til det meste.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, finnt349

Heisann finnt349,

Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 29. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldt 23. november 2018