5 personer ser på dette hotellet
Radissonhotels.comUSD 134
Expedia.comUSD 134
Trip.comUSD 133
Anmeldt 10. desember 2018

Effektiv inn-/ utsjekk. Hyggelige medarbeidere i resepsjonen som informerte om hotellet og alle fasiliteter. Rommet var rent, tilbaketrukket og med vindu som kunne åpnes. Ingen støy, noe som gav rom for refleksjon og ro. Såpe og dusj produkter var skiftet ut siden forrige besøk, et stort løft - deilig lukt! Fellesområdene var alltid rene og hyggelig å være i. Frokosten var noe kaotisk pga. mange mennesker, men personalet var effektive og blide - noe som gjorde frokosten til et meget godt måltid. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Send melding til hotellet for å få hjelp til dine behov
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, annelinea2017
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Heisann Anne Line,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss etter ditt nylige besøk!
Det er kjempe kjekt å høre at du har hatt et fantastisk opphold her hos oss, og at alt faller i smak ved dine besøk her hos oss.
Kjempe kjekt å ha deg på besøk her hos oss, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved neste anledning.

Ha en riktig fin førjulstid!

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Fikk et veldig fint rom med fruktkurv grunnet status hos Radisson Rewards. Hyggelig og imøtekommende betjening. God frokost. Ikke noe støy.

Sentralt og hyggelig hotell. Veldig bra valuta for pengene.

Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, T8083QUericw
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Heisann T8083QUericw,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er kjempe kjekt å høre at du har hatt et fint opphold her hos oss, og at alt falt i god smak :-)
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Rommet var rent men litt traust. Litt dårlige puter og lite såper etc på et dobbeltrom.
Frokosten var veldig bra med hyggelig personal. Rikt utvalg.
Rask og effektiv inn og utsjekking.
Mye liv og røre i hotellbaren.
Fitness rom har det mest nødvendige for en kjapp økt.
Beliggenhet er fortreffelig og det er kort gange til det meste.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, finnt349

Heisann finnt349,

Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 29. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu