Booking.comUSD 120
CheapTicketsUSD 121
Anmeldt 13. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegode senger, store og fine rom, rent og pent, glimrende beliggenhet, veldig god frokost og så har de Børge i resepsjonen. For en fikser! Tusen takk for et supert opphold, kommer veldig gjerne igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, jeanettea531
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Heisann jeanettea531,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er kjempe hyggelig å høre at du har hatt et flott opphold her hos oss, og at alt fra beliggenhet til rom og frokostbuffeen vår falt i god smak :-)
Ekstra hyggelig å lese at Børge tok godt vare på dere under oppholdet, og tilbakemeldingen din settes stor pris på!

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning, og ønsker deg det beste i 2019!

beste hilsen,

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi er seks vennepar som overnattet og hadde julebord her på hotellet.Det var en flott opplevelse og julebuffeen var super.Ikke for og snakke om frokostbuffeen dagen etterpå,der var det alt du måtte ønske på en frokostbuffet.Veldig god service og fine rom.Her kommer vi gjerne tilbake flere ganger.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Eliaskvik

Heisann Eliaskvik,

Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt besøk!
Det er kjempe hyggelig å høre at dere hadde en fantastisk opplevelse her hos oss og at julebuffeen og frokostbuffeen falt i god smak, og at dere ellers også var fornøyd med både rom og service gitt av våre "Yes I Can!" medarbeidere :-D

Vi gleder oss til å se dere igjen, og ønsker dere alt det beste i 2019!

Anmeldt 10. desember 2018

Effektiv inn-/ utsjekk. Hyggelige medarbeidere i resepsjonen som informerte om hotellet og alle fasiliteter. Rommet var rent, tilbaketrukket og med vindu som kunne åpnes. Ingen støy, noe som gav rom for refleksjon og ro. Såpe og dusj produkter var skiftet ut siden forrige besøk, et stort løft - deilig lukt! Fellesområdene var alltid rene og hyggelig å være i. Frokosten var noe kaotisk pga. mange mennesker, men personalet var effektive og blide - noe som gjorde frokosten til et meget godt måltid. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Send melding til hotellet for å få hjelp til dine behov
Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, annelinea2017
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Heisann Anne Line,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss etter ditt nylige besøk!
Det er kjempe kjekt å høre at du har hatt et fantastisk opphold her hos oss, og at alt faller i smak ved dine besøk her hos oss.
Kjempe kjekt å ha deg på besøk her hos oss, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved neste anledning.

Ha en riktig fin førjulstid!

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Fikk et veldig fint rom med fruktkurv grunnet status hos Radisson Rewards. Hyggelig og imøtekommende betjening. God frokost. Ikke noe støy.

Sentralt og hyggelig hotell. Veldig bra valuta for pengene.

Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, T8083QUericw
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Heisann T8083QUericw,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er kjempe kjekt å høre at du har hatt et fint opphold her hos oss, og at alt falt i god smak :-)
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning!