Expedia.comUSD 133
CheapTicketsUSD 133
Agoda.comUSD 133
Anmeldt 15. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 14. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Flott opphold med fint rom og veldig god seng. Liten hake da noen ikke hadde fått med seg at vi skulle ha middag. Dette fikset de mesterlig og disket opp med en nydelig 2 retters og gratis drikke. Fantastisk frokostbuffet! Beste jeg har opplevd på noe hotell faktisk. Eneste minus for oss var at det var alt for varmt på rommet og vi kunne ikke regulere temperaturen. Uansett veldig fornøyd og kommer gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, Bitten A
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Heisann Bitten,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.
Først og fremst ønsker jeg selvsagt å beklage for misforståelsen som oppsto vedrørende middagsreservasjonen deres, men det er fantastisk å høre at det løste seg på en flott måte og at det endte i en god opplevelse :-)

På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 13. januar 2019

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegode senger, store og fine rom, rent og pent, glimrende beliggenhet, veldig god frokost og så har de Børge i resepsjonen. For en fikser! Tusen takk for et supert opphold, kommer veldig gjerne igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, jeanettea531
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Heisann jeanettea531,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er kjempe hyggelig å høre at du har hatt et flott opphold her hos oss, og at alt fra beliggenhet til rom og frokostbuffeen vår falt i god smak :-)
Ekstra hyggelig å lese at Børge tok godt vare på dere under oppholdet, og tilbakemeldingen din settes stor pris på!

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning, og ønsker deg det beste i 2019!

beste hilsen,
Anne Line Hermansen