Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med servicen på dette hotellet. Da jeg sjekket inn hadde det skjedd en feil i systemet slik at rommet jeg fikk ikke var gjort klart like vell. Etter en masse beklagelse fikk jeg et oppgradert rom med høyere standard. Veldig bra!
Frokosten hadde et godt utvalg og med mulighet for å bestille egen omelett.
Alt i alt et bra opphold.

Takk, 669remys
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Heisann 669remys,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt nylige besøk!
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Anmeldt 15. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 14. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Flott opphold med fint rom og veldig god seng. Liten hake da noen ikke hadde fått med seg at vi skulle ha middag. Dette fikset de mesterlig og disket opp med en nydelig 2 retters og gratis drikke. Fantastisk frokostbuffet! Beste jeg har opplevd på noe hotell faktisk. Eneste minus for oss var at det var alt for varmt på rommet og vi kunne ikke regulere temperaturen. Uansett veldig fornøyd og kommer gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, Bitten A
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Heisann Bitten,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.
Først og fremst ønsker jeg selvsagt å beklage for misforståelsen som oppsto vedrørende middagsreservasjonen deres, men det er fantastisk å høre at det løste seg på en flott måte og at det endte i en god opplevelse :-)

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen