2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Trip.com
Prestigia.comUSD 137
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet ligget forholdsvis sentralt til. Rommet var ok, en kunne åpne vinduet, men det var vegg til veggteppe og et veldig lite bad. Lite plass til å henge fra seg på badet. i redepsjonen var det trivelige og hjelpsomme ansatte.

Takk, Ekirsti
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Heisann Ekirsti,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi jobber hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Bra beliggenhet i Bergen. Hotellet har en standard som nok er litt over de fleste radisson hotellene jeg har vært gjest på i Norge. Hotellets egen restaurant holder bra standard på både mat og service. Frokosten var helt OK men ikle helt i toppen av hotell frokoster

Takk, Stian H

Heisann Sholmvik,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er kjempe kjekt å høre at du har hatt et flott opphold her hos oss, og at særlig beliggenheten falt i god smak og at du trivdes på vårt hotell.
Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende vårt frokostbuffet, jeg kan gledelig fortelle at vi har gjort endringer her og håper du får gleden av å teste vårt nye konsept ved senere besøk :-)

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med servicen på dette hotellet. Da jeg sjekket inn hadde det skjedd en feil i systemet slik at rommet jeg fikk ikke var gjort klart like vell. Etter en masse beklagelse fikk jeg et oppgradert rom med høyere standard. Veldig bra!
Frokosten hadde et godt utvalg og med mulighet for å bestille egen omelett.
Alt i alt et bra opphold.

Takk, 669remys
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Heisann 669remys,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt nylige besøk!

Anmeldt 15. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 14. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu