Anmeldt 31. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Anmeldt 31. januar 2019

Anmeldt 28. januar 2019

Ypperlig beliggenhet i sentrum. Her kan du gå rett ut fra hotellet og inn på flybussen - eller en lokal buss.Super service. Fantastisk fint rom med deilige senger. Frokosten bestod av svært varierende mat og smakte nydelig.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Solgun Ø

Heisann Solgun,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et flott opphold her hos oss og at frokosten spesielt falt i god smak :-)
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen
Guest Relations

Anmeldt 27. januar 2019

Anmeldt 23. januar 2019

Jeg fikk god hjelp og oppfølgning i forkant av arrangementet. Og på selve dagen fikk jeg fantastisk god service av hovmester og hennes servitører hele kvelden.De som jobbet i resepsjonen var også veldig positive og serviceminded.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Harald R
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Heisann Harald R,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er en stor glede å lese din tilbakemelding, og dette skal selvsagt dele med vårt personale som nevnes :-)
Vi er glad for at dere hadde en flott feiring av den store dagen, og håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,
Anne Line Hermansen