Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Tilbringte to netter på Standard rom som var helt ok, men heller ikke mer. Frokosten var meget begrenset, kalde egg og generelt lite apetilig. Frokosten er på ingen måte verdt pengene. Det er også alt for liten kapasitet i forhold til antall gjester.

Takk, Uzzo2014
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2019

Heisann Uzzo2014,

Tusen takk for din tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt opphold.
Jeg setter pris på dine kommentarer angående hva vi kan gjøre annerledes og forbedre i vår frokostbuffet.
Vi arbeider hele tiden med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Ellers håper jeg at du har hatt et hyggelig og avslappende opphold, og på vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.
Dersom vi kan være til ytterligere hjelp må du ikke nøle med å ta kontakt med meg!

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, og håper da vi kan rette opp i ditt inntrykk av hotellet og vårt produkt.

Anmeldt 16. februar 2019

God beliggenhet er vel det beste jeg kan beskrive dette forfedelige dårlige tilbudet her, dårlig til forferdelig frukost tørre brødskiver varm juice eller melk. Tørr frukt og grønnsaker skikkelig skuffa. Til denne prisen forventer du eit bedre tilbud. Veldig lett og høre "naboen" da rommene ikkje er veldig lydisolerte. Nei styr unna folkens!

Takk, Eirik M

Heisann Eirik M,

Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Restauranten var ikkje open, så ein kunne bestilla nokre enkle rettar i baren. Heilt greitt, og det trur eg dei var godt nøgd med sjølv og. Då Irish coffeen viste seg å vera feillaga, fekk me ny på huset, så servicen var det ikkje noko å klaga på.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, janetkC4635ON

Heisann

Jeg setter pris på dine kommentarer angående hva vi kan gjøre annerledes og forbedre, da vi hele tiden jobber med å forbedre både service og produkt, og din tilbakemelding vil brukes videre i dette arbeidet.

Vi håper du ellers har hatt et hyggelig og avslappende opphold, og på vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Tilbragte én natt her i februar. Hyggelig mottakelse, ble tildelt et rent og romslig rom i femte etasje. Gode puter og en behagelig seng. Frokosten dagen etter var strålende, med det meste man kan forestille seg og forvente av en hotellfrokost. Koselig frokostsal og blid betjening, fikk til og med et «Ha en fin dag!» på veien ut!

Alt i alt en utelukkende positiv opplevelse, med Yes I can-holdning fra innsjekk til utsjekk. Anbefales!

Takk, EmilH433

Heisann EmilH433,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter oppholdet du hadde hos oss nylig.
Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold og at særlig frokosten falt i god smak, og på vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson Blu Ro... B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019