Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger på bryggen i Bergen og det er kort vei til sentrum og fløybanen. Rett utenfor døra er det restaurantener og historiske omgivelser. Hyggelig personale og rene rom. Litt mørkt i gangene. Frokosten var bra og verten ved inngangen var veldig blid og hyggelig. Kjekt med muligheter til å parkere bilen (offentlig )i kjelleren på hotellet. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, solveigaroed
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2019

Heisann Solveigaroed,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt nylige besøk hos oss.
Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold her hos oss, og på vegne av hele personalet her på vårt hotell ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Anmeldt 28. mai 2019

Parkering, beliggenhet, god rom standard, mat på resturanten 26 Nord og service var helt topp!
Vi har ingenting negativt å si om oppholdet.
Vi kommer garantert tIlbake til Radisson Blu Royal Hotel Bergen.

Kåre Lerum

Takk, karelerum
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2019

Heisann karelerum,

Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold og at maten i 26 North falt i god smak, det er også ekstra hyggelig å høre at vårt serviceinnstilte personale var behjelpelige og hyggelige som gjorde oppholdet ekstra hyggelig :-)

Anmeldt 24. mai 2019

Jeg var på hotellet i forbindelse med et kurs. De første to dagene hadde vi et stort, fint lokale innenfor resepsjonen. Den siste dagen ble vi flyttet inn i den gamle delen. For så vidt et sjarmerende rom på sitt vis, men for vårt formål var lokalet for lite. Det ble veldig stor avstand fra skjermen til de som satt lengst bake.
Når det gjelder mat har jeg ikke noe å klage på annet enn at det var lang kø i buffeten rundt lunsjtider. Frokosten var veldig bra!

Takk, NinaL_11

Heisann NinaL_11
Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold, det er også ekstra hyggelig å høre at vårt serviceinnstilte personale var behjelpelige og hyggelige som gjorde oppholdet ekstra hyggelig :-)

Anmeldt 22. mai 2019

Resepsjon meget bra tatt godt imot av resepsjonist , god frokostbuffe` meget brautvalg , baren meget bra, bli barkeeper, ypperlig service
Rommet størrelse, med god seng, sov godt, lite eller ingen støy

Takk, Companion06495043670

Heisann Companion06495043670,

Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Bodde her to netter i forbindelse med jobbreise. Fikk et fint og stille rom (3. etasje, vendt mot baksiden). God seng som sikret nattesøvnen. Frokosten var også bra. Det var ikke det veldig store utvalget av pålegg, så ikke noe toppscore her, men absolutt lekkert og som man kan forvente. Beliggenheten til hotellet er fin om man ønsker kort vei til Bryggen og Fisketorget.

Takk, ao1982

Heisann ao1982,

Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold, og på vegne av hele personalet her på vårt hotell ønsker jeg å takke for besøket og dine kommentarer som kan hjelpe oss med å forbedre vårt produkt.