3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 185
Trip.comUSD 184
Destinia.comUSD 200
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Ok sted. Fin beliggenhet og ok pris.
Valgte sted pga lett tilgang til/kort vei til parkeringshus, men parkeringen i nærheten var veldig liten og det var ingen ledig plass. Heldigvis ikke veldig langt til neste p-hus.
Ok rom, men trøblete senger der madrass og overmadrass sklir i alle retninger. Fin og hjelpsom betjening som hjalp oss med å få rommet kaldt nok.
Liker veldig godt at vi kunne få tilgang til chromecast på TVen.

2  Takk, benteu2017
Anmeldt 30. juni 2020

Med noen unntak av forhold som ligger utenfor hotellets kontroll og tilfeldigheter, så er dette et svært godt hotell med en svært god beliggenhet. Alt er i gåavstand.
Ellers så er det rent og pent og rolig, og god service.

Takk, Robert_of_Norway
Anmeldt 28. juni 2020

Supert hotell med fantastisk beliggenhet på bryggen i Bergen og kort avstand til alt vi ønsket å oppleve. Helt topp for Norgesferien. Det eneste minuset var temperaturen på soverommet som bidro til dårlig nattesøvn, utover det var komfort, beliggenhet og service helt upåklagelig, og sengen helt fantastisk å ligge i. Dette er av de bedre hotellopplevelsene jeg har hatt.

Takk, siljeskoglund
Anmeldt 28. juni 2020

Generelt meget bra. Bedre kvalitet på enkelte matretter som eggerøre. Bruke riktige ingredienser som helmelk eller fløte. En kokk’s første bud. Følge nyeste kostholdsråd når det gjelder mettet fett ( Helmelk ). I alle fall ha alternativ.

Takk, johngskoglund
Anmeldt 27. juni 2020

Hotellet ligger svært sentralt, og personalet var veldig vennlige. Savnet ordentlig parkeringsmuligheter og større frokostsal, men oppholdet var i det store og hele svært bra, spesielt med tanke på prisen. Vil absolutt anbefale dersom man ønsker kvalitet for pengene.

Takk, Harald M
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Heisann Haraldmiller,

Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk!
Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et hyggelig opphold her hos oss og at du spesielt satt pris på beliggenheten vår og vårt personale.

På vegne av hele teamet her på Royal ønsker jeg å takke for besøket, vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Beste hilsen,
Anne Line Hermansen