Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 11. juli 2020

Det var ingen ledige parkeringsplasser i nærheten av hotellet. Fant til slutt plass ved Grieghallen, ca 20 min gange fra hotellet. Dette kunne godt vært nevnt på nettsiden. Ellers god service og sentral beliggenhet.

Takk, DagSve
Anmeldt 10. juli 2020

Kosetur ble litt annerledes når rom først var feil og så fikk vi et skittent rom, frokost var god, men litt lang kø og lite smittevernstiltak i matkø.

Ellers fint hotell, hyggelig personale i resepsjonen

Takk, danielwestervik
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt rom med havutsikt, men ser rett i et bygg. For å se et lite havgløtt må man stå helt til høyre inntil veggen med vridd nakke. Ikke bruk penger på dette hvis dere velger hotellet.
Rommene hadde litt gammelt interiør.

Måten de hadde løst frokost/smittevernstiltak kan best beskrives som tragi-komisk. Her må man smøre seg med verdens beste tålmodighet og avstand på 1 meter kan man bare glemme da inngang/utgang til spiserommet er smalt og gjennom en lang kø av mennesker. Styr unna!

Hun som sto i resepsjonen ved ankomst var verken imøtekommende eller serviceminded.

Positivt: Beliggenheten, gode senger og en god restaurant i første etasjen.

Vi velger ikke dette hotellet igjen.

Takk, Elisabeth1973
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellrommet var fint, rent, og ok størrelse. Det var en god frokost med mye utvalg (både varmt og kaldt). Det var også gode glutenfrie alternativer (brød, knekkebrød). Hotellet ligger sentralt ift sentrum.

1  Takk, Lotta91
Anmeldt 2. juli 2020

Helt grei opplevelse, men en del ting som må ordnes i forhold til hygiene og logistikk ved frokosten. Var skitne glass på rommet fra tidligere gjest, køen inn til frokost var lang hver morgen uavhengig av klokkeslett vi gikk til frokost. Dette skyldes nok dårlig planlegging i forhold til korona-tiltak på hotellet. Mange små og enkle grep ville forbedret oppholdet betraktelig. Ellers ligger hotellet sentralt og har helt greie rom.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, MarenR-80