3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
ZenHotels.comUSD 138
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell, stilrent og nyere rom. Hotellet ligger veldig sentralt.

Rommet jeg hadde var uten AC noe som trekker noe ned.

Frokosten var heller ikke noe spesiell, tørr bacon og ikke noe særlig god eggerøre.

Et gjennomsnitts hotell

Reisetype: Reiste alene
Takk, Vacationer786805
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi budde på eit fint superior rom med badekar. Null utsikt, men det var forsåvidt greit, i og med at det var så varmt i Bergen at det var godt å ha eit rom som ikkje sola steika rett på. Veldig kjekt med Chromecast på rommet. Trivelege ansatte i resepsjonen. Bestilte rom utan frukost, men kjem gjerne attende for å teste ut denne når korona-situasjonen er over. Sov godt i ei god seng.

Takk, 297kristinad
Anmeldt 11. juli 2020

Det var ingen ledige parkeringsplasser i nærheten av hotellet. Fant til slutt plass ved Grieghallen, ca 20 min gange fra hotellet. Dette kunne godt vært nevnt på nettsiden. Ellers god service og sentral beliggenhet.

Takk, DagSve
Anmeldt 10. juli 2020

Kosetur ble litt annerledes når rom først var feil og så fikk vi et skittent rom, frokost var god, men litt lang kø og lite smittevernstiltak i matkø.

Ellers fint hotell, hyggelig personale i resepsjonen

Takk, danielwestervik
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt rom med havutsikt, men ser rett i et bygg. For å se et lite havgløtt må man stå helt til høyre inntil veggen med vridd nakke. Ikke bruk penger på dette hvis dere velger hotellet.
Rommene hadde litt gammelt interiør.

Måten de hadde løst frokost/smittevernstiltak kan best beskrives som tragi-komisk. Her må man smøre seg med verdens beste tålmodighet og avstand på 1 meter kan man bare glemme da inngang/utgang til spiserommet er smalt og gjennom en lang kø av mennesker. Styr unna!

Hun som sto i resepsjonen ved ankomst var verken imøtekommende eller serviceminded.

Positivt: Beliggenheten, gode senger og en god restaurant i første etasjen.

Vi velger ikke dette hotellet igjen.

Takk, Elisabeth1973