Radissonhotels.com
Priceline
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i en av hotellets junior suiter. God seng og grei størrelse på rommet. Elendig renhold. Masse støv og flekker på speil. Fant godteri på gulvet fra tidligere gjester.

Glemte en pose med tøy på rommet. Den har tydeligvis blitt kastet i søpla, evt stjålet, så ikke glem ting på dette hotellet!

Men kommer nok til å velge andre hotell neste gang man skal noe i Bergen.

Frokost var også ok. Beliggenhet bra.

Takk, lmrd82
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell, stilrent og nyere rom. Hotellet ligger veldig sentralt.

Rommet jeg hadde var uten AC noe som trekker noe ned.

Frokosten var heller ikke noe spesiell, tørr bacon og ikke noe særlig god eggerøre.

Et gjennomsnitts hotell

Reisetype: Reiste alene
Takk, Vacationer786805
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi budde på eit fint superior rom med badekar. Null utsikt, men det var forsåvidt greit, i og med at det var så varmt i Bergen at det var godt å ha eit rom som ikkje sola steika rett på. Veldig kjekt med Chromecast på rommet. Trivelege ansatte i resepsjonen. Bestilte rom utan frukost, men kjem gjerne attende for å teste ut denne når korona-situasjonen er over. Sov godt i ei god seng.

Takk, 297kristinad
Anmeldt 11. juli 2020

Det var ingen ledige parkeringsplasser i nærheten av hotellet. Fant til slutt plass ved Grieghallen, ca 20 min gange fra hotellet. Dette kunne godt vært nevnt på nettsiden. Ellers god service og sentral beliggenhet.

Takk, DagSve
Anmeldt 10. juli 2020

Kosetur ble litt annerledes når rom først var feil og så fikk vi et skittent rom, frokost var god, men litt lang kø og lite smittevernstiltak i matkø.

Ellers fint hotell, hyggelig personale i resepsjonen

Takk, danielwestervik