Elise
    kr 6 891
0.5 km fra Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi trodde hotellet hadde parkering, da dette var oppgitt på booking.com. Men det betø visst bare at hotellet ligger i nærheten av parkeringshus, som er relativt dyre. Det nærmeste parkeringshuset var fullt, så vi måtte finne et annet nærliggende. Ellers var hotellet fint og hadde fine rom. Første dagen stod vi 45 minutter i kø for å få oss frokost. Dette var mye bedre dagen etter da hotellet hadde endret kø-systemet sitt. God mat og god service, bortsett fra det med parkering som definitivt kunne vært mer presisert.

Takk, Metteman
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i en av hotellets junior suiter. God seng og grei størrelse på rommet. Elendig renhold. Masse støv og flekker på speil. Fant godteri på gulvet fra tidligere gjester.

Glemte en pose med tøy på rommet. Den har tydeligvis blitt kastet i søpla, evt stjålet, så ikke glem ting på dette hotellet!

Men kommer nok til å velge andre hotell neste gang man skal noe i Bergen.

Frokost var også ok. Beliggenhet bra.

Takk, lmrd82
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell, stilrent og nyere rom. Hotellet ligger veldig sentralt.

Rommet jeg hadde var uten AC noe som trekker noe ned.

Frokosten var heller ikke noe spesiell, tørr bacon og ikke noe særlig god eggerøre.

Et gjennomsnitts hotell

Reisetype: Reiste alene
Takk, Vacationer786805
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi budde på eit fint superior rom med badekar. Null utsikt, men det var forsåvidt greit, i og med at det var så varmt i Bergen at det var godt å ha eit rom som ikkje sola steika rett på. Veldig kjekt med Chromecast på rommet. Trivelege ansatte i resepsjonen. Bestilte rom utan frukost, men kjem gjerne attende for å teste ut denne når korona-situasjonen er over. Sov godt i ei god seng.

Takk, 297kristinad
Anmeldt 11. juli 2020

Det var ingen ledige parkeringsplasser i nærheten av hotellet. Fant til slutt plass ved Grieghallen, ca 20 min gange fra hotellet. Dette kunne godt vært nevnt på nettsiden. Ellers god service og sentral beliggenhet.

Takk, DagSve