7 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
getaroom.comUSD 203
Anmeldt 16. juli 2021

Kjekt hotell med fin plassering. Litt dårlig vasket rundt badekaret, men veldig fint rom ellers. Hadde bestilt med fjordutsikt, men det var ikke utsikt til sjøen fra rommet hvis du ikke hang ut av vinduet. Så dette var meget oppskrytt og ikke verdt pengene

Takk, mariusg1232021
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til dette besøket, men det innfridde ikke.
Rommet vi fikk var det ikke mulig å senke temperaturen på. Da vi tok dette opp, fikk vi beskjed at alt var ok…. Og vi ble tilbudt en vifte. Verken sengene eller putene var særlig gode.
Frokostbuffeten var helt ok.
Hotellet har flott beliggenhet. Greit med parkering under hotellet.

Takk, eliaks
Anmeldt 9. juli 2021

Andre gangen vi benytter hotellet ifbm ferie. Innfrir nok en gang. Plasseringen er optimal, personalet er vennlige og serviceinnstilte. Det er rent. Eneste minuset er at det er få parkeringsplasser og parkeringshuset er usedvanlig trangt.

Takk, M6549TPthomasf
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Flott foaje og bra frokost. Først måtte jeg vente nesten 30 minutter for å sjekke inn. Resten av oppholdet var ikke så bra. Rommet vi hadde booket på booking.com var kun booket da de reklamerte med at det var senger til alle tre, ikke feltsenger, ikke sovesofa men senger. Kommer inn på rom 308 til lukten kloakk. Treningsstudioet var stengt og dusjen var så lav at en mann på 190 cm ikke kunne stå oppreist. Første og siste visitt til Raddison Blu i Bergen. Anbefales ikke for nesten 3000kr per natt

Takk, Starholm
Anmeldt 7. juli 2021

Fint opphold. Kommer gjerne igjen. Hotellet ligger veldig sentralt ved bryggen. Parkering rett ved inngang i P hus. Hyggelige ansatte, fint og rent rom. God seng. Alt var veldig bra.
Superior rom i 5. etg.

Takk, Daydream430076