6 personer ser på dette hotellet
Trip.com
TraveluroUSD 191
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er standard Radisson. Men hadde middag i restauranten, bestilte forrett og hovedrett av en proff servitør som kunne faget sitt( skjeldent og oppleve om dagen). Fikk entrecôte av kalv, bestilte medium rare, fikk medium pluss. Servitøren ville med en gang få rettet dette opp, men vi var sulten og ga det en sjanse. Meget godt på smak, selv om kjøttet var litt tørt. Etter ett par minutter kom en meget hyggelig kvinnelig servitør med 2 glass vin på huset, og beklaget. Da regningen kom var det slått av 30 prosent på total beløpet. Gikk mette og fornøyde til sengs. Anbefaler absolutt denne restauranten.

Takk, GeirMP
Anmeldt 17. juli 2021

Ble oppfordret til å Sjekke inn på nett (for å spare tid), fikk det ikke til. Ringte flere ganger til hotellet og etter lang ventetid kom det en engelsktalende person. Jeg spurte etter en som behersket norsk (jeg skal sjekke inn på hotell i Norge) Det viste seg å være umulig. Prøvde igjen dagen etter og det samme gjentok seg, jeg ga opp. Innsjekking ved ankomst gikk helt bra, vennlig personale.

Takk, oddbaustad
Anmeldt 16. juli 2021

Kjekt hotell med fin plassering. Litt dårlig vasket rundt badekaret, men veldig fint rom ellers. Hadde bestilt med fjordutsikt, men det var ikke utsikt til sjøen fra rommet hvis du ikke hang ut av vinduet. Så dette var meget oppskrytt og ikke verdt pengene

Takk, mariusg1232021
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til dette besøket, men det innfridde ikke.
Rommet vi fikk var det ikke mulig å senke temperaturen på. Da vi tok dette opp, fikk vi beskjed at alt var ok…. Og vi ble tilbudt en vifte. Verken sengene eller putene var særlig gode.
Frokostbuffeten var helt ok.
Hotellet har flott beliggenhet. Greit med parkering under hotellet.

Takk, eliaks
Anmeldt 9. juli 2021

Andre gangen vi benytter hotellet ifbm ferie. Innfrir nok en gang. Plasseringen er optimal, personalet er vennlige og serviceinnstilte. Det er rent. Eneste minuset er at det er få parkeringsplasser og parkeringshuset er usedvanlig trangt.

Takk, M6549TPthomasf