Expedia.comUSD 183
TraveluroUSD 192
Radissonhotels.comUSD 183
Anmeldt 25. juli 2021

Ok hotell, ikke fornøyd med at rommet vi fikk først ikke var klargjort etter forrige gjest.
OBS. Frokost er ikke inkludert i romprisen. Vanskelig å få med seg dette på nettsiden til hotellet når man skal bestille oppholdet.

Takk, daholter
Anmeldt 21. juli 2021

Kom tidlig og fikk først da beskjed om innsjekk først kl 1500. Da vi kom tilbake kl 1500 var det bare en sur mann i resepsjonen som ikke ville hjelpe med noe. Vi fikk følelsen av at vi forstyrret veldig. Han hadde ikke blikk for annet enn pc en. Han kunne heller ikke hjelpe med anbefaling av restaurant

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anesmoen
Anmeldt 20. juli 2021

Perfekt plassert på bryggen, fint hotell med hyggelige ansatte. Familien med tenåringer storkoste seg og vil gjerne reise tilbake til hotellet. Helt grei frokost men ikke verdt den ekstra kostnaden for oss.

Takk, Destination60309200
Anmeldt 19. juli 2021

Fine rom med kjøleskap og safe.
Meget bra senger og stor garderobe med strykebrett.
Coronabevisst personale.
OK frokost men kunne vært mer variert.
Bra renhold
Bergen er en sentrert by så gangavstand til det meste.
Lett adkomst med bil och flere parkeringsgarage i nærheten

1  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er standard Radisson. Men hadde middag i restauranten, bestilte forrett og hovedrett av en proff servitør som kunne faget sitt( skjeldent og oppleve om dagen). Fikk entrecôte av kalv, bestilte medium rare, fikk medium pluss. Servitøren ville med en gang få rettet dette opp, men vi var sulten og ga det en sjanse. Meget godt på smak, selv om kjøttet var litt tørt. Etter ett par minutter kom en meget hyggelig kvinnelig servitør med 2 glass vin på huset, og beklaget. Da regningen kom var det slått av 30 prosent på total beløpet. Gikk mette og fornøyde til sengs. Anbefaler absolutt denne restauranten.

Takk, GeirMP