8 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 183
TraveluroUSD 187
getaroom.comUSD 190
Anmeldt 31. juli 2021

Bra hotell, ligger sentralt i forhold til Bryggen. Hotellet er godt vedlikeholdt og rommet var bra. Offentlig parkering er rett ved, begrenset plass og er ganske dyr (285.-). Bra frokost med godt utvalg av pålegg.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Inge H
Anmeldt 31. juli 2021

Flott beliggenhet, fin service, fine rom, gode senger. Masse flotte restauranter og pub er i nærheten av hotellet. Kort avstand til Fløybanen og det meste. Mange shopping senter for dem som elsker det

Takk, MonaiSarp
Anmeldt 29. juli 2021

Dårlig renhold, varmt rom, vanskelig med parkering. Låg brukt snus i søppelet da vi kom. Smuler i kjøleskapet. Støv på hyllene. Dårlig organisering av frokost - vanskelig å holde avstand. Kunne hatt flere buffetstasjoner.

Takk, 83tone
Anmeldt 25. juli 2021

Ok hotell, ikke fornøyd med at rommet vi fikk først ikke var klargjort etter forrige gjest.
OBS. Frokost er ikke inkludert i romprisen. Vanskelig å få med seg dette på nettsiden til hotellet når man skal bestille oppholdet.

Takk, daholter
Anmeldt 21. juli 2021

Kom tidlig og fikk først da beskjed om innsjekk først kl 1500. Da vi kom tilbake kl 1500 var det bare en sur mann i resepsjonen som ikke ville hjelpe med noe. Vi fikk følelsen av at vi forstyrret veldig. Han hadde ikke blikk for annet enn pc en. Han kunne heller ikke hjelpe med anbefaling av restaurant

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anesmoen