7 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
getaroom.comUSD 205
Anmeldt 4. august 2021

Helt greit sted, litt dyrt, til fots litt langt unna bussterminalen, litt lite variert frokost (for den prisen/standard), lang ventetid på heistilgang (grunnet hotellets covid regler), ingen varmeovner på uteserveringsområdet

Takk, eyvindsundland
Anmeldt 3. august 2021

Hotellet er sentral i Bergen, alt var perfekt med hotellet bortsett fra størrelsen på rommet som ikke var tilpasset to personer, rommet var altfor trang. Men vi greid oss godt ettersom hotellet var i sentrum og da var vi stort sett ute og tilbake til leggetid.

Takk, abo738263
Anmeldt 31. juli 2021

Bra hotell, ligger sentralt i forhold til Bryggen. Hotellet er godt vedlikeholdt og rommet var bra. Offentlig parkering er rett ved, begrenset plass og er ganske dyr (285.-). Bra frokost med godt utvalg av pålegg.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Inge H
Anmeldt 31. juli 2021

Flott beliggenhet, fin service, fine rom, gode senger. Masse flotte restauranter og pub er i nærheten av hotellet. Kort avstand til Fløybanen og det meste. Mange shopping senter for dem som elsker det

Takk, MonaiSarp
Anmeldt 29. juli 2021

Dårlig renhold, varmt rom, vanskelig med parkering. Låg brukt snus i søppelet da vi kom. Smuler i kjøleskapet. Støv på hyllene. Dårlig organisering av frokost - vanskelig å holde avstand. Kunne hatt flere buffetstasjoner.

Takk, 83tone