7 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 183
TraveluroUSD 192
Radissonhotels.comUSD 183
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er et supert hotellet, sentralt i Bergen. Vi hadde et supert opphold her, parkering i kjelleren. God service . Meget god frokost , som på sommeren ble servert fram til klokka 11:00. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Trine F
Anmeldt 4. august 2021

Et ellers hyggelig opphold i Bergen ble skjemmet av et dårlig rom på hotellet: det luktet kloakk. Siden vårt vindu var 1 meter over røykeplassen ute, lot det seg heller ikke lufte (Styr unna rom 208). Vi fant flere ting fra tidligere gjester under sengene, så renhold var også under pari.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 462helg
Anmeldt 4. august 2021

Helt greit sted, litt dyrt, til fots litt langt unna bussterminalen, litt lite variert frokost (for den prisen/standard), lang ventetid på heistilgang (grunnet hotellets covid regler), ingen varmeovner på uteserveringsområdet

Takk, eyvindsundland
Anmeldt 3. august 2021

Hotellet er sentral i Bergen, alt var perfekt med hotellet bortsett fra størrelsen på rommet som ikke var tilpasset to personer, rommet var altfor trang. Men vi greid oss godt ettersom hotellet var i sentrum og da var vi stort sett ute og tilbake til leggetid.

Takk, abo738263
Anmeldt 31. juli 2021

Bra hotell, ligger sentralt i forhold til Bryggen. Hotellet er godt vedlikeholdt og rommet var bra. Offentlig parkering er rett ved, begrenset plass og er ganske dyr (285.-). Bra frokost med godt utvalg av pålegg.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Inge H